Gå til innhold

Nye BBS felger fra Baan Velgen


MBiMMer
 Share

Anbefalte innlegg

De er ikke verst de heller😉

Det virker som de kun har vorsteiner felgene tilgjengelige i gunmetal.

HRE felgene har de i silver også, er denn fargen jeg liker best.

Oppsettet på hre virler derimot litt "kjipt" 8,5" et 30 og 10"et40.

Et 40 vil vel ikke bli godkjent heller da et 30 er originalt.

Litt usikker på hvilke et vorsteiner leveres i men de kommer i allefall i 9" og 10,5".

Alternativt må det vel bestilles fra leverandør, men blir det vel flere mnd med venting igjen.

Vanskelige valg😀

Får vurdere stålfelger med kapsler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, det bør jo være innafor da.

Blir ikke like aggresivt som bbs'ene. Blir for likt originalt oppsettet.Har kikket litt på Ch-r 2 felgene også, men er vel ikke hyllevare det heller..

Er det smidde HRE du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg vite at oppsettet de har på HRE ff01 er 9" et 25 og 10" et40. Da er det jo ikke så verst likevel, kunne vært noe lavere et bak. Til M5 leverer de 10,5" et26, er det noen som har prøvd dette på f10/ f11? Er vel kanskje litt optimistisk..😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MBiMMer skrev:

Da fikk jeg vite at oppsettet de har på HRE ff01 er 9" et 25 og 10" et40. Da er det jo ikke så verst likevel, kunne vært noe lavere et bak. Til M5 leverer de 10,5" et26, er det noen som har prøvd dette på f10/ f11? Er vel kanskje litt optimistisk..😀

ET26 vil jeg ikke anbefale. Mine er ET46, men de er 11" breie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig endringer.

Da blir det BBS CI-R likevel. Pga sykdom i familien og reising med hotell etc, måtte jeg prioritere anderledes.

Så nå har jeg fått tak i fram felgene i 9" hos Rimstyli UK. Bekreftet bestilling idag og fikk bekreftet at de sender i løpet av dagen. 

Så hvis noen sitter å lurer på bestilling kan jeg i hvertfall anbefale Rimstyle. De er også importøren av BBS til UK, så det virker som de har en del på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MBiMMer skrev:

Stadig endringer.

Da blir det BBS CI-R likevel. Pga sykdom i familien og reising med hotell etc, måtte jeg prioritere anderledes.

Så nå har jeg fått tak i fram felgene i 9" hos Rimstyli UK. Bekreftet bestilling idag og fikk bekreftet at de sender i løpet av dagen. 

Så hvis noen sitter å lurer på bestilling kan jeg i hvertfall anbefale Rimstyle. De er også importøren av BBS til UK, så det virker som de har en del på lager.

Så du skal ha 9" også bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, E.H.D skrev:

Så du skal ha 9" også bak?

Det blir 10,5 bak som planlagt.Heldigvis:)de ligger klar hos Baan velgen så de blir sendt der fra. Det blir dumt med 2xfraktkostnad men på grunn av valutaen hadde jeg tapt mer på å få pengene igjen alle pengene fra Baan velgen. Prisene virker også å være noe høyere hos Rimstyle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, MBiMMer skrev:

Det blir 10,5 bak som planlagt.Heldigvis:)de ligger klar hos Baan velgen så de blir sendt der fra. Det blir dumt med 2xfraktkostnad men på grunn av valutaen hadde jeg tapt mer på å få pengene igjen alle pengene fra Baan velgen. Prisene virker også å være noe høyere hos Rimstyle.

Stemmer, hadde glemt at det var feil framfelger. 

Satser på å få se disse engang. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.2.2017 at 18.32, E.H.D skrev:

Stemmer, hadde glemt at det var feil framfelger. 

Satser på å få se disse engang. :wink:

ja det må vi få til:-)

Nå har jeg omsider fått levert felgene, men selvsagt kun 3 av dem:-D Er alltid noe krøll når jeg kjøper noe.

Må si jeg synes felgene ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder.20170301_204017_resized.thumb.jpg.1ad3e131f93def97eb4f1a33ae270a48.jpg20170301_203955_resized.thumb.jpg.6eaeb3b411444d2add7c5a3563c1ec27.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, MBiMMer skrev:

ja det må vi få til:-)

Nå har jeg omsider fått levert felgene, men selvsagt kun 3 av dem:-D Er alltid noe krøll når jeg kjøper noe.

Må si jeg synes felgene ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

Ser meget bra ut, antar det er bakfelgen på de to bildene? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...