Gå til innhold

Anbefaling av kraftpipesett?


E.C.
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg jobbet som bilopphugger så brukte vi Biltema verktøy til stort sett alt. CP. muttertrekker på 10 bar og Biltema kraftpiper var aldri noe problem.

Noe som også er fint med Biltema er att det var aldri noe problem og få byttet ting når noe gikk i stykker og det gjorde det jo enkelte ganger. Latmansarm og 3 meter rør holdt ikke vær gang men hadde vi kvitteringen så var det aldri noen spørsmål om hvordan det var blitt ødelagt. Vi mishandlet virkelig verktøyet noen ganger og det holdt forbausende bra. Jeg mener man kan kjøpe 3 skraller fra Biltema for prisen av en andre steder og da har man en ekstra hvis den en sjelden gang ryker og man må få den byttet. 

Det jeg er mest imponert over er en slagtrekker som jeg kjøpte da jeg var 16 (er 44 nå). Den betalte jeg 49 kroner for og den fungerer fortsatt like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jobbet en del med grovere dimensjoner (24mm++) og da hjelper definitivt kraftpipene bedre til enn vanlige piper. De vanlige fjører for mye.

 

jeg ville gått på biltema pga pris og vilje for reklamasjon når noe er ødelagt. For min del er det kun skrallene til biltema jeg klarer å ødelegge da de ikke er så glad i håndslegge, men nå har ikke jeg så kraftig muttertrekker heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema.. Ingen tvil :P Må si det holder god nok kvalitet for de fleste :P Alt annet koster for mye.. Selvom jeg gjerne skulle hatt et fullt sett eller fem med Hazet..

For å si det sånn, jeg hjalp noen kamerater som skulle løsne en drivakselmutter en gang.. De hadde knukket to latmannsarmer på verksted.. Så siden de ikke hadde flere enn de to kom jeg med biltemaen min.. Den holdt :P Har skjøta på den ganske langt, 1,5 meter tenker jeg, med en standard biltema-pipe hengende på og hoppa.. 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...