Gå til innhold

Oppdatere GPS


knjorgen
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min har tre års gratis oppdatering av navigasjon. Jeg logger meg inn på min side på BMW connected drive. Der står det at man kan laste ned oppdatering til en USB stick. Men det står også at det koster 900,- kr. Hvordan laste ned gratis?

Knut-Arne

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde min 120d, var det mulig å gå inn på kartoppdatering under oversikten på bilen der du hadde mulig het til å låse opp/igjen/tute etc. For det du snakker om er noe som kommer på førstesiden på portalen til alle som har en slik BMW Connected-konto. :) Siden jeg ikke har en gyldig bil der nå får jeg ikke tatt skjermbilde, avvent ca fire uker. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med Bavaria Arendal. De sier at min bil har versjon 2014, Versjon 2015 kan lastes ned gratis, men jeg må betale for versjon 2017? Er ikke helt fornøyd med det svaret, da bilen ikke er tre år før 29.12.2017.... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte akkurat et abonnement på kartoppdateringer i Connected Drive-portalen til kr. 900,- for to år. Jeg tolker avtalen slik at jeg har rett til å installere alle oppdateringer som publiseres innen to år fra jeg tegnet abonnementet.

Så vidt jeg har skjønt pleier BMW å publisere to kartoppdateringer pr. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...