Gå til innhold

Andersen`s E36 M3


Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt bakluka uten M3 logoen, både for utsende sin skyld og at folk kommer til å undervurdere bilen grunna de ikke ser M3 badge men finner fort ut att det ikke er en sur rekkefirer under panseret. 

Følger vertfall med videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Sndvik skrev:

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt bakluka uten M3 logoen, både for utsende sin skyld og at folk kommer til å undervurdere bilen grunna de ikke ser M3 badge men finner fort ut att det ikke er en sur rekkefirer under panseret. 

Følger vertfall med videre

Det er vel litt smak og behag . Men det er en liten prøve på hva jeg synes , fordi bakluka skal snart på lakkering.

Den er noe dårlig i lakken også er det hull i den siden det har vært montert spoiler . 

 

Denne typen. Den har jeg også liggende, så den blir også prøve montert før lakkering. 

Men tror ikke det er noe jeg kommer til og ha montert. 

4902502254_44ca095295_b.thumb.jpg.189b75930f9b35ad611d878a4aba7a11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tøff m3!

Fått kjørt en slik for noen år siden, og det sparket veldig ifra! Selv på en eldre bil, så drar den godt!

Ville nok ha hatt bakluka clean, altså uten badge. Men det ville jeg hatt uansett bil.

Er jo morsommere å ha en sleeper, så hvis noen tror du kjører en 316 så finner de fort ut at det er feil når du drar ifra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gorg skrev:

Grattis med tøff m3!

Fått kjørt en slik for noen år siden, og det sparket veldig ifra! Selv på en eldre bil, så drar den godt!

Ville nok ha hatt bakluka clean, altså uten badge. Men det ville jeg hatt uansett bil.

Er jo morsommere å ha en sleeper, så hvis noen tror du kjører en 316 så finner de fort ut at det er feil når du drar ifra :) 

Tusen takk! 

Foreløpig er jeg litt usikker, jeg synes det ser veldig cleant ut uten merkene. 

Samtidig så ser jeg mange som er veldig gjenomførte med merkene på :)

Men er absolutt morsomt med en "sleeper" også .  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en smakssak, og ingen vil skyte deg for at du har M3 logo på din M3 :D 

Derimot er det mange som raser om man setter M3 logo på en 316 eller alt som ikke er M3.

Noen har jo satt 316i merke på en M3 for å tulle med folk. Hvor artig det faktisk er vet jeg ikke, men hver sin smak :)

Følger med her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gorg skrev:

Det er jo en smakssak, og ingen vil skyte deg for at du har M3 logo på din M3 :D 

Derimot er det mange som raser om man setter M3 logo på en 316 eller alt som ikke er M3.

Noen har jo satt 316i merke på en M3 for å tulle med folk. Hvor artig det faktisk er vet jeg ikke, men hver sin smak :)

Følger med her!

Ja det er jo faktisk litt krise spør du meg .. Og sette m3 merke på noe som ikke er m3. 

Men takk for at du følger med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin M3. Dette er gamlebilen til en kamerat, og tror du har fått et ryddig eksemplar til den prisen. Vurderte å kjøpe den selv når han hadde den, men får holde med en M3.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.4.2017 at 9.55, R Andersen skrev:

Gratulerer med fin M3. Dette er gamlebilen til en kamerat, og tror du har fått et ryddig eksemplar til den prisen. Vurderte å kjøpe den selv når han hadde den, men får holde med en M3.. ;)

Tusen takk :) Er dette en tidligere eier før han jeg kjøpte bilen av nå ? morsomt og høre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 10. april 2017 at 0:30 AM, AndeRsen94 said:

Tusen takk :) Er dette en tidligere eier før han jeg kjøpte bilen av nå ? morsomt og høre!

 

 

Han du kjøpte den av kjøpte den av min kamerat. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...