Gå til innhold

Prisforslag for BMW 530d xdrive


Stavangerske
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min 530d, men trenger litt hjelp til å legge den ut til en fair pris.

På finn.no ser jeg priser som spriker i fra den ene til andre enden av skalaen, så er ikke så lett å bli klok.. 

Bilen er en 2010 (des.2009) modell og har det meste av utsyr: msport, panorama, head up, comfort seter m/ventilasjon, skinn osv..  Den er kjørt ca.102`, fullt servicehefte og nettopp byttet bremser foran + "kasterstag??"


Legger med et bilde fra da jeg kjøpte den.

 

H530d.thumb.jpg.ef5c4a415d06d3b7fbce0dd05946f53e.jpg

 

Jeg hadde håpet på opp under 300`,- for den men vil ikke skremme noen kjøpere bort heller.

 

Takker hvis noen har tanker rundt prisen :)

 

Erlend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener rett oppunder 300.000kr er total skivebom. Dette er en pris som er godt oppe i F1x-land (habile utgaver). Personlig hadde jeg aldri kjøpt en E6x til skisserte prisleie (med mindre det ikke er noe unikt). Jeg tror nok du må ned til rundt 230.000kr der andre 525/530d xDrive ligger. Selv de kan virke noe høyt priset også nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F10/11 begynner å falle en del nå, og det påvirker de siste E60/61-årgangene en del. De er nok ikke verdt så mye lenger. (Dessverre. Jeg eier en selv). Man må sette seg inn i en potensiell kjøpers situasjon, og se hva man får i de forskjellige prisklassene. I 300k-klassen vil nok denne få det tøft, selv med fin km og riktig motor/utstyrskombo. F11 i samme prisklasse er jo nærmest utelukkende 523i og 520d (evt høy km-525d) med rwd, så det koker jo ned til hva kjøper vil ha for pengene. Alt etter hvor mye hastverk du har, så kan du jo prøve deg med rundt 250k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle innspill. 

Har selv sett hvordan prisene på nyere F11 har dalt etter de nye hk-avgift reglene (spesielt m550d), så må nok svelge en kamel eller to i forhold til det jeg trodde jeg kunne selge for.

Får komme meg hjem fra jobb (sjøen) og ta noen gode bilder og håpe onkel skrue vil ha en grå bil :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...