Gå til innhold

Kjøpe f30 nå eller vente på facelift?


bjarne89
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok og kjøpe faceliften:) noen som vet hva som blir nytt? Noe dere mener er et must og ta med i bestilling.? får ikke helt bestemt meg om jeg skal gå for manuell eller automat? Noen som har automat som er fornøyd med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok bestilt bil med automat. Av utstyr som er must, vil jeg si at M-pakke, LED-hovedlys, navigasjonssystem professional (med multimediafinesser som Apps, internett, mobiltilkobling etc.) og takluke kommer høyt opp. Alt avhenger naturligvis av budsjettet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt er slutt på xenon lys. Nå er det halogen, LED og Adaptive LED som gjelder.

 

Jeg sammenlignet norsk og tysk konfigurator, og der var det store forskjeller på hva de forskjellige lysene kostet. 

I Norge er LED standard med M-pakken, men oppgraderingen til Adaptive LED koster latterlige 19800 kr. 

I Tyskland er halogen fremdeles standard med M-pakken og LED koster 990 Euro og Adaptive LED koster 1790 Euro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey:) får ta et par runder og høre litt på priser. Så blir det bestilling av ny bil i løpet av høsten:) :) gleder meg som en unge:)

 

Så det blir F30 på deg altså. Ville vurdert 320d hvis det passer i budsjettet ditt. ganske mye mer kjørbar i forhold til 318d. 190hk går ganske mye bedre enn 150hk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men lommeboka stopper på 318d Desverre:/ hvis jeh skal ha råd til litt utstyr:) ja, på tide og bytte nå. E90 er jo 4 år nå med 83.000km på teller. Så på tide og bli kvitt den:) blir det ny på deg snart eller:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...