Gå til innhold

Har folkens fått på sommerhjulene?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde tengt jeg skulle legge om i helgen som var, men er glad jeg ikke gjorde det. For i dag tidlig var det kommet en liten cm. snø og temp. var under frysepunktet. Var skøytebane de første km. der jeg bor. Nå begynner jeg å bli passe lei vinter. Det ligger jo fremdeles nesten en halv meter snø i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her i Stavanger begynner det å bli stabilt bra vær, så det hadde nok godt helt fint å legge om nå... Ser det er mange som har gjort det også.

Men tror nok jeg drøyer det med å legge om til over påske, mtp snø og drit på hytten... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La om til sommer på lørdag (1 april). Måtte få litt feeling med sommer igjen før jeg solgt bilen. Kommer til å legg på sommer så for jeg får den nye bilen. Burde gå fint, blir det for ille, kan man alltids ta bussen. Og til påske, låner jeg Grand Vitaran til søster opp på fjellet.

Som andre har nevnt, vinteren har vart altfor lenge. På tide med sommer og sol nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresa et stykke inn i skauen noen hundre meter borti her for noen dager siden, da var det fortsatt rundt 70cm jevnt overalt.. og da jeg var på vei fra Oslo i natt rundt 3 begynte det å snø.. og det snødde fortsatt da vi våkna, men var ikke kommet særlig mye, heldigvis. Begynner å bli lei nå, så vi drar til Rogaland på påskeferie til helga.. trenger litt vårfeeling nå.. ;)

Men må vel kjøre på piggdekk hele veien.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresa et stykke inn i skauen noen hundre meter borti her for noen dager siden, da var det fortsatt rundt 70cm jevnt overalt.. og da jeg var på vei fra Oslo i natt rundt 3 begynte det å snø.. og det snødde fortsatt da vi våkna, men var ikke kommet særlig mye, heldigvis. Begynner å bli lei nå, så vi drar til Rogaland på påskeferie til helga.. trenger litt vårfeeling nå.. ;)

Men må vel kjøre på piggdekk hele veien.. :(

Dere skal sikkert kjøre din fars E46... skriv og fortell oss hva du mener om modellen... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...