locktite Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 skulle bytte om i dag men når jeg tittet ut av vinduet snødde det noe jævlig! Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Blir vel ikke før ut i Mai at jeg kommer til å legge om dekk på Nagasaki-scootern min. Er fortsatt 5 tykjekalde om kvelden/morgenkvisten. Men midt på dagen er det solsteik og god temperatur. Men det er fortsatt bare å holde seg i skinnet til det blir trygt. Gleder meg som fy til dekkomlegging. Kjenner allerede eimen av ACR og Sverigetur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Eg har ikkje sommar dekk og felgar . Ingen som har bruk for ein moped vell slik at eg får skaffa meg dekk og felg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Venter spent på Breyton felgene mine som kommer fra Koed i morgen, blir kjempe bra å sette de på ! Må også bare si at servicen fra Koed er kjempe topp ! Blir nok mer derifra etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Sånn ble dem! Måtte invistere, hadde ikke felger fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Har hatt på sommerfelga og sommerdekk heile vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Da var sommerdekkene på! Ser penere ut nå, men savner komforten fra vinterdekka... Bråker og sporer som faen nå! Jaja, må vel lide litt for skjønnheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Sannelig på tide. Skal ikke bruke bilen nu i påsken, så får håpe at drittværet med snø og kulde er over når jeg skal bruke bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Hurra for mobilbilder hva? Edit; Ikke nuh lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Det er mobilbilder som bringer verden videre Og bilen din er jo alltid en øyesten, påsan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Nå klarer jeg søren meg ikke å vente lenger!!! Setter på 19" idag!! Krysser bare fingrene på at snøen ikke legger seg!! EDIT: OH SHIT! http://pub.tv2.no/nettavisen/friluftsli ... 608602.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Det er noen som ikke har deres sommerfelger/dekk lenger... ... tenk å oppleve at de nye svindyre 20 tommerne er stjålet... http://forbruker.no/bil/nyheter/article1274970.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Kjedelig sak det der ja bmwe9. Jeg har i hvertfall fått på sommerhjulene nå. Bilder ser du her : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20308 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 11, 2006 Share Skrevet April 11, 2006 Klarte ikkje vente lenger i dag...kom seg MYKJE Før: Etter : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet April 12, 2006 Share Skrevet April 12, 2006 Sommerhjulene er komt på: Ser fram til godt poleringsvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå