Gå til innhold

Jeg elsker BMW.....FRA HJERTET

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 year later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja tilbake til temaet... Jeg elsker også bmw. Faktisk nesten alle modellene også!! Kan bli værende maaaaannge timer inne på Trondsen Auto (BMW Tromsø) å bare kjenne, lukte og se...!

Men det er klart, man har nesten like stor glede av kvinnfolk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... for en tråd... :lol: ... Driver og snoker bakover i arkivet... det burde flere gjøre for det er mye morsomt å lese... :wink:

hehe. :oops::oops:

ja pleier å bla bak i fortiden her, og det er sant at det er mye kult å lese her. masse tulleinnlegg før, kanskje denne blir låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her må jeg si var et meget enkelt valg. Siden jeg har slått meg til ro hadde jeg tatt til takke med 5 BMW'er. Jeg tror ikke jeg ville ha gjort som de fleste her å valgt det råeste. Valgene mine hadde blitt 535dAT, X5 4.8 is, 650CiA, M5 E60, 745Ld og jeg har ved siden av min 520iA. Hadde nok trivdes godt med en slik bilpark ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her må jeg si var et meget enkelt valg. Siden jeg har slått meg til ro hadde jeg tatt til takke med 5 BMW'er. Jeg tror ikke jeg ville ha gjort som de fleste her å valgt det råeste. Valgene mine hadde blitt 535dAT, X5 4.8 is, 650CiA, M5 E60, 745Ld og jeg har ved siden av min 520iA. Hadde nok trivdes godt med en slik bilpark ja 8)

så 535dAT X5 4,8is M5 e60 og 745Ld er ikke noe av det råeste?? Oi,du må være vanskelig å tilfredsstille... hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjøper jeg... :D ... gi meg en E9 3.0 CSi, E30 325i, E46 M3, E39 540iT og en Z4 M... alle originale... så er jeg tilfreds i en periode fremover... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så 535dAT X5 4,8is M5 e60 og 745Ld er ikke noe av det råeste?? Oi,du må være vanskelig å tilfredsstille... hehe;)

Selvfølgelig har jeg valgt noe av det råeste, X5 4.8is og M5 E60.

Jeg har selvsagt valgt råe biler, men har droppet å velge de råeste som bare M6, M5, M3, M1, 760LiA. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...