Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel bare i alle andre land enn norge det :( Leste en rep. fra tyskland der de testet en 6-serie på autobahn. Bilen bare stoppet opp sånn uten videre. Og da sendte bilen melding selv til nærmesete BMW verksted, som rykket ut og kom til unnsettning! :D Og alt dette på en søndag! (tror det var i autofil eller noe) Men dette er vel et system som ikke er utviklet her til lands ennå....

Skrevet

Sikker på det ikke var Autofil du leste det i? Jan Erik og broren som henta 645Ci og en Audi i Frankrike for å kjøre de til Norge. Det var i Tyskland, og gjelder bare temmelig nye biler, lurer på om det var 3 år.

Edit: Ehh. Der hadde BalleKnalle svart ja. Jeg så ikke at det var en side til... :?

Skrevet

Jeg har sett det systemet i E65, der har du sånn knapp på taket som heter EMERGENCY, tror nok det er det,hvis det ikke ringer til purken eller ambulanse.

Skrevet

her er den veiservice saken.. fant den på BMW.NO

BMW Veiservice

BMW Norge AS har inngått et samarbeide med Viking Redningstjeneste AS. Dette samarbeidet innebærer at alle nye BMW som selges i Norge blir utstyrt med 3 års medlemskap i Viking, vi kaller det BMW Veiservice.

Vi håper at behovet for assistanse ikke skal oppstå, men det er godt vite at man kan få hjelp dersom uhellet er ute.

Hjelp ved alle slags uhell.

Det er når du minst venter det at det skjer: Du låser deg ute av bilen, brekker nøkkelen, får startvansker, kjører tom for bensin, punkterer på et ubeleilig tidspunkt og sted.... eller du er uheldig og kolliderer, får en utforkjøring eller rett og lett sår fast. Tusenvis av bileiere opplever dette daglig. Med medlemskap i Viking får du:

Hjelp på stedet.

Viking har dyktige profesjonbelle fagfolk. Så sant det er mulig utbedrer vi skadene/feilene på stedet. Da slipper du verkstedbesøk.

Hjelp på hjemmeadresse.

Store deler av våre utrykinger er til hjemmeadresse. Tekniske problemer som startvansker, utelåsing, brukket nøkkel eller andre uhell på hjemstedet dekkes ofte ikke av redningsforsikringen. Med BMW Veiservice er du sikret å komme av gårde uten kostnader.

Gratis til verksted

Om nødvendig bringer vi bilen din til nærmeste godkjente BMW verksted.

Gratis Hjemtransport.

Vi transporterer deg hjem, eller betaler for hjemreise for fører og inntil 4 personer dersom bilen

ikke kan repareres innen rimelig tid, er stjålet, eller ved sykdom.

Gratis hotellopphold.

Hvis bilen må på verksted over natten, og du er langt hjemmefra, dekker vi hotellopphold for fører og inntil 4 personer.

Hjelp innen en time.

I 80% av tilfellene vil en bil fra Viking Redningstjeneste være på plass ved bilen din i løpet av den første timen, eller til avtalt tid.

Ingen egenandel.

Med BMW Veiservice får du hjelp når-som-helst og hvor-som-helst uten kostnader i form av egenandel eller honorar. Du viser bare frem medlemskortet.

Ring grønt og gratis.

Uansett hvor du er i landet kan du ringe Viking Servicesentral. Sentralen kontakter nærmeste Viking stasjon og sender deg hjelpen. Se telefonnummer på medlemskortet eller vindusoblatet.

Hjelp i hele Europa.

Er du utenfor Norges grenser ringer du også Viking Servicesentral. Se telefonnummer på medlemskortet eller på vindusoblatet.

For det enkelte punkt henviser vi for øvrig til komplette vilkår som finnes i heftet om BMW Veiservice som man mottar ved mottagelse av sin nye BMW.

• 3 years later...
Skrevet

Hadde et nestendødt batteri på min E34 525iT og har funnet ut at bilen triller såpass bra at det går akkurat å dytte den igang selv, hoppe inn og starte på flat mark.

Triller bilen veldig godt eller er jeg råsterk? :)

Skrevet

Jeg fikk med no falck greier da jeg kjøpte bilen, der er det ingen egenandel på utrykning... var digg når jeg stod med pensjonert dynamo her om dagen. svei litt mer da emmsport tok 7000 for å bytte... Har NAF medlemskap oxo, der er det egenandel på 500...

Skrevet
Hadde et nestendødt batteri på min E34 525iT og har funnet ut at bilen triller såpass bra at det går akkurat å dytte den igang selv, hoppe inn og starte på flat mark.

Triller bilen veldig godt eller er jeg råsterk? :)

gjor det mange ganger når eg hadde e28, starteren var defekt i periode til eg fekk skiftet så måtte trille den i gang. då va det og trille den for å så hoppe inni og starte:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...