GSS Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 Har aldri hatt problemer med at den er treig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Joda, den er treg, stakkars den modem brukeren som forsøker å laste biler eller deler tilsalgs, det må jo gå mesteparten av en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Ikke så rart heller når de lar siste tre måneder være på en og samme side. Alt ligger jo i en SQL-base, så det skulle da ikke være så mye for å dele det opp i flere sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Får håpe at dette er noe av grunnen til at den ligger nede, at de lager endel nyheter og mere brukervennlige sider, som disse forexempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Du kan jo drømme! Skal aldri si aldri, men når de kommer opp igjen er det nok akkurat det samme gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Litt rart at en klubbside kan være nede så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Jeg klarer faktisk ikke å begripe at folk synes det er rart engang lenger. Det har skjedd MANGE ganger før. Talentløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Utrolig talentløst ja... men jeg bruker ikke BMW CCN forumet så mye lengre.... Har jo endelig blitt stoooor aktivitet her nå så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hmm. Skal jeg komme med en innrømmelse? Jeg har irritert meg over manglende forum i en uke nå og først kl 1530 i dag mandag kom jeg på dette forumet. No offence Gunnar, men BMWCCN-forumet er spesielt og liker det veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 ja nå skjer d ting. de har fått vekk passord greiene. men d hjelper ikke når d ikke funker. håper d går noe raskere nå da som d kommer opp igjend og att ikke alt er på 1 side som før med kjøp salg sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 www.bmwccn.no/hordaland fungerte en time på formiddagen, pussig nok. Så de jobber med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Ja, de trykker nok en gang på tastaturet mellom hver kaffekopp og middagslur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Men hvor er styret/webmaster ? ...det må da være mulig å kunne kreve at Plexcom legger opp litt informasjon (eller kanskje det er for flaut ?)...eller i det minste legger opp en automatisk "redirect" til en annen side med litt informasjon fra styret og/eller webmaster Jeg mener at denne fadesen er totalt respektløst overfor forumets brukere...er de klar over at noen av oss er 110% avhengige av en stor dose BMWCCN forum flere ganger daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Beste var jo om bmwccn.no bare ble nede helt til alle kom over hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Det har du jo egentlig helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå