Gå til innhold

Hva har skjedd med bmwccn sidene??

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svar fra klubbens ledelse bringes herved videre:

Beskjed fra Henning Klevmark vedrørende netsidene:

"Jeg regner med at dere får en del spørsmål ang. klubbens hjemmeside som for tiden er ute av drift. Problemer er sannsynligvis datakriminalitet dvs. at noen med hensikt har laget problemer for serveren. Webmaster Geir Kvalsvik skal få ordnet det i løpet av dagen i dag eller morgendagen. Klubben har også fått "ansatt" en ekstra person til å hjelpe til med hjemmesiden."

--

Kjetil Sømme

styremedlem BMWCCN avd Øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjedelig hvis det er det som har skjedd. Er det snakk om noe direkte mot bmwccn.no, eller er det bare serveren? (siden den sikkert er felles for flere kunder?)

Forumet kan nok være en synder der, med tanke på sikkerhetshull. Når man tillater alle former for kode i inputen kan det lett bli skummelt. Det er en grunn til at muligheter for alt annet enn "BBCode" i de fleste forum er fjernet. Vil tro noen med god ASP-peil kunne gjort mye rart med forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi bare fortsetter denne tråden videre i det uendelige, så blir det nesten som klubbforumet :-)

Neida. Det kommer nok snart opp igjen skal dere se. Tipper det er noen som jobber intenst med saken. Jeg geder meg til det virker igjen. Prøver å få tid til å være innom både her og der. Det ser ut som at det kan gå greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.plexcom.no/support/driftsmeldinger.asp?id=49

http://www.plexcom.no/support/driftsmeldinger.asp?id=50

Først restart pga. oppgradering den 24., og det var vel da bmwccn.no forsvant, og så oppgradering og feilretting på samme serveren dagen etterpå. En kan vel lure på når feilen oppstod, og om ikke datakrimininalitet bare er en dårlig unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...