P.I.B Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 men BMWCCN-forumet er spesielt og liker det veldig godt BWM CCN forumet er ganske så spessielt ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 At BMWCCN forumet er spesielt er helt sikkert...jeg tror at det skyldes en blanding av trådstrukturen og ganske så BMW interesserte brukere \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Spesielt tregt,gammeldags og tungvindt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Svar fra klubbens ledelse bringes herved videre: Beskjed fra Henning Klevmark vedrørende netsidene: "Jeg regner med at dere får en del spørsmål ang. klubbens hjemmeside som for tiden er ute av drift. Problemer er sannsynligvis datakriminalitet dvs. at noen med hensikt har laget problemer for serveren. Webmaster Geir Kvalsvik skal få ordnet det i løpet av dagen i dag eller morgendagen. Klubben har også fått "ansatt" en ekstra person til å hjelpe til med hjemmesiden." -- Kjetil Sømme styremedlem BMWCCN avd Øst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Disse hersens audi-folka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hmm, kjedelig hvis det er det som har skjedd. Er det snakk om noe direkte mot bmwccn.no, eller er det bare serveren? (siden den sikkert er felles for flere kunder?) Forumet kan nok være en synder der, med tanke på sikkerhetshull. Når man tillater alle former for kode i inputen kan det lett bli skummelt. Det er en grunn til at muligheter for alt annet enn "BBCode" i de fleste forum er fjernet. Vil tro noen med god ASP-peil kunne gjort mye rart med forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 bmwccn må nok snart få fart i sidene sine igjen, hvis ikke er det nok mange som tyr til flaska snart........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hvis vi bare fortsetter denne tråden videre i det uendelige, så blir det nesten som klubbforumet Neida. Det kommer nok snart opp igjen skal dere se. Tipper det er noen som jobber intenst med saken. Jeg geder meg til det virker igjen. Prøver å få tid til å være innom både her og der. Det ser ut som at det kan gå greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Prøver å få tid til å være innom både her og der. Det ser ut som at det kan gå greit... Funker fint for meg det, men det blir ikke så mange innlegg på bmwccn sia da, bruker dette mest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Jeg fikk videresendt denne mailen, så jeg har ikke snakket med Henning Klevmark direkte. Er litt gira på å finne ut detaljene selv siden jeg driver i bransjen. Men jeg er enig at denne typen forum er langt bedre enn BMWCCN's oldtids-forum... Hvis jeg hører noe mer så skal jeg la dere få greie på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 http://www.plexcom.no/support/driftsmeldinger.asp?id=49 http://www.plexcom.no/support/driftsmeldinger.asp?id=50 Først restart pga. oppgradering den 24., og det var vel da bmwccn.no forsvant, og så oppgradering og feilretting på samme serveren dagen etterpå. En kan vel lure på når feilen oppstod, og om ikke datakrimininalitet bare er en dårlig unnskyldning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Da er det bare å si; OMG! N00BS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 BMWCCN funker nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Nå som BMWCCN-forumet endelig funker igjen liker jeg faktisk det her bedre!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Hehe. Det er bra. Det er mange gode tips for å bruke forumet effektivt under "Tips til bruk av forumet" i denne tråden: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=1547 (scroll litt ned). F.eks dette med å hoppe til første uleste innlegg i en tråd man har vært i før, etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå