alex Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 eller gjør som meg gi f... når jeg bare skal kjøre i filler bilen uansett! tviler egentlig på at jeg får den gjennom EU! det er bare en førstegangs bil som skal kjøres hardt. skifer foresten kam løftere å reg. reim og vannpumpe til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 joda, er førstegangsbilen min dette og, men i motsetning til deg vil jeg holde liv i den har tross alt hatt den i 2 år nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spyder Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 kan bare fortelle at problemet strekker seg til e34 også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 eller gjør som meg gi f... når jeg bare skal kjøre i filler bilen uansett! Litt synd. Tok meg f**n så lang tid å finne et fint eksemplar av en 325, så hvis den er fin i karosseri og ikke har masse rust så bør du kanskje påkoste litt for å bevare den. Skal forresten montere anlegg i min 325 nå i helga, men heldigvis er det allerede kappet hull i hattehylle (mener jeg å huske ) Det kan bli spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Er da ikke vbanskelig å lage hull i hattehyllen for 6x9er hvis man har riktig verktøy. Jeg bruker en trykkluftsag på jobben. Har vel egentlig ikke måttet gi opp en eneste hattehylle enda. Utenom hvis den i det hele tatt ikke har plass til 6x9 da. Jeg pleier å sage både hattehyllen og metallet samtidig. Må bare huske på å sjekke om det ikke ligger ledninger mellom lagene. Kan bli litt kjedelig. Jeg vet godt at det ligger nen lednign mellom hattehylle og metallet i en E30. Den ble plutselig saget at. Men da finner man bare frem loddebolten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå