Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men synes samtidig ikke at det litt dyrere Biltema verktøyet er ille å ha i garasjen, da man driver hjemme og hobby-mekker litt.... :)

Men selvfølgelig er jo livtidgaranti verktøy å anbefalet, hvis man har råd til det.... :lol: Er man mekaniker, så er det ofte at man får rabatter på forskjellige steder, og da bør man kjøpe der.. Det "lukter" jo litt bedre av verktøy ifra f.eks Snap-On Tools enn fra Biltema selvfølgelig... Hehe..

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Går det ann å bestille fra biltema via internett? Eller må man dra til nærmeste biltemabutikk?

Tenkte å kjøpe nye coil/plugg-ledninger til den gamle golfen min..koster 140 på biltema og 860 på mekonomen. Men nærmeste biltema her blir Oslo..og 12 mil blir for langt å dra uten bil

Skrevet

Vet ikke om det går på internett enda. men man kan ringe inn og bestille så sender de det til deg. De har noe postordre greier. Men hvor bor du da? Det er jo 10 Biltema butikker. Sikkert en som er litt nærmere.

De prisene der er sånn typisk jeg har sett i mange år nå! Hadde nesten ikke hatt råd til bil hvis det ikke var for den kjeden der jeg. Hvertfall ikke BMW!

Skrevet

Helt enig med deg! Hadde ikke hatt råd til bmw jeg heller!! Veit du hva de tar for det "verktøyet" de slukker Check-lampa med? 400kr, og det er bare en liten ledningsstump.... det er litt synd synes jeg da men..... :?

Skrevet
Helt enig med deg! Hadde ikke hatt råd til bmw jeg heller!! Veit du hva de tar for det "verktøyet" de slukker Check-lampa med? 400kr, og det er bare en liten ledningsstump.... det er litt synd synes jeg da men..... :?

Takk det er godt å få litt støtte her :D .. føler av og til at det er meg mot resten her. :cry:

Lærte å nullstille selv med ledningstump før de begynnte å selge de greiene der.

Har alltid kjent en sånn bitter følelse når jeg har sett annonser for de de nullstillerne. Er jo ren svindel. De er ikke verdt mer enn 30-40 kr.

Skrevet

Nærmeste "biltema" erfaring jeg kommer er Bilextra (vet ikke om de har noe til felles :roll: ) Har mest gått på lyspærer og småe duppeditter.. Men kjøpte meg et par nye forskjermer derifra.. Det var jo total nedtur da.. Han på lakkeringsverkstedet måtte bruke sinnsykt med tid på å få de til å sitte rett. Disse kom da fra Veng bildeler. Han fortalte også om andre som hadde de samme problemene...(må kanskje legge til at fyren har 23 års erfaring med karosseri og lakkering av biler :P ) Noe kan kanskje forklares på prisen på skjermene, ca 900,- pr. stk. (mot ca 1400,- +mva originalt). :?:

Under oppbyggingen av den gamle E30´en min har jeg holdt meg til Gs bildeler og har aldri blitt skuffet over det. Alt jeg har bestillt har jeg fått til avtalt tid og alt holder en særdeles god kvalitet og passform.( går du inn på et verksted/butikk i Kr.sund og spør om BMW deler ringer de Gs uansett :wink: )

Skrevet
Går det ann å bestille fra biltema via internett? Eller må man dra til nærmeste biltemabutikk?

Tenkte å kjøpe nye coil/plugg-ledninger til den gamle golfen min..koster 140 på biltema og 860 på mekonomen. Men nærmeste biltema her blir Oslo..og 12 mil blir for langt å dra uten bil

Til våren nå, så står biltema klart på Hamar. Den blir norges største høres det ut som.

Skrevet
Under oppbyggingen av den gamle E30´en min har jeg holdt meg til Gs bildeler og har aldri blitt skuffet over det. Alt jeg har bestillt har jeg fått til avtalt tid og alt holder en særdeles god kvalitet og passform.( går du inn på et verksted/butikk i Kr.sund og spør om BMW deler ringer de Gs uansett :wink: )

Tror faktisk GS/OS også bruker Veng til en del karosseri-ting. Da de ikke fant riktige sideblinkere til min bil bladde de opp i Veng-katalogen...

Skrevet

Gs vet jeg bestiller alt fra Tyskland...(slik jeg har forstått det) De får ukentlige leveranser..Men om Os gjør det vet jeg ikke... (de får jo mye deler fra Gs). Gs satser jo på billigere BMW deler gjennom å hente de fra Tyskland selv, ikke gjennom BMW norge. Så hvorfor bestille fra veng som er konkurrent? (godt mulig, men vet ikke jeg)

Skrevet
Biltema er for kjærringer som skal ha seg ny brødfjøl da...Eneste som kan gå an og kjøpe der er lyspærer.... :twisted:

... og billig spikerpistol.. har en dykkert pistol som jeg har kjøpt der, og den kjøpte jeg når jeg kjøpte tomt til hytta, som jeg har hatt i 4 år.. og spikerpostelen er brukt hver eneste gang jeg har vært der oppe, og skal brukes fortsatt i noen år frammover.. iallefall 4 år, og den funker som ny!..

Skrevet
Er egentlig GS/OS så mye rimeligere enn BMW forhandlerne da?

30 % billigere på samme originale deler. Stod faktisk en artikkel om dette i Dagens Næringsliv her for noen uker siden. Dette gjelder da GS Bildeler.

Skrevet
Biltema er for kjærringer som skal ha seg ny brødfjøl da...Eneste som kan gå an og kjøpe der er lyspærer.... :twisted:

Derfor jeg har kjøpt flere hundre forskjellige ting til bil og verktøy osv osv der ja :P

Sånn holdning som du har ødelegger for alle! At andre kjeder vedkjenner seg konkuransen fra Biltema presser ned prisene hos de andre også! Men vil du ha svinepriser så greit for meg!

Biltema er best på pris og utvalg! :wink: Slipper å gå i 100 butikker for å få det man trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...