Gå til innhold

Faen, en skam for oss med BMW..:(


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, toskene som har skrevet det der måå jo ha en skjult misunnelse på oss med BMW!! Hadde det vert en bil av et annet merke, så hadde de bare skrevet "bilen" men siden de er så misunnte på oss BMW eiere, så¨bruker de enhver anledning til å dra oss ned i dritten!!

EEEEhhh....det får bli min tolkning for å unngå å bli flau :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de fleste er ok...!! alle lure kjøper bmw...

men... i Danmark er det en annen sak,.... dansker er generelt dumme... selv om de har billigere biler, bildeler, styling, ++

men d var jo litt kult da... :D

..."dansker er generelt dumme"...hva mener du med det og hvordan dokumenterer du en slik påstand ? :-s

Biler er ikke billigere i Danmark...tvert imot så er både nye og brukte biler tildels betydelig dyrere i Danmark enn i Norge. F.eks så koster en ny standard E46 318i i Norge kr. 347000,-, mens den koster dkr. 441000.- ...altså ca. 480000,- norske kroner i Danmark. ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javell bmw e9: jeg mente det kanskje ikke HELT bokstavelig... men kanskje litt for å provosere... klarte jo det me deg... er du dansk kanskje... nei...

Politisk riktig uttalelse: Dansker, eller danske statsborgere er like mye verdt som norske statsborgere, samme hvilken hudfarge de har... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javell bmw e9: jeg mente det kanskje ikke HELT bokstavelig... men kanskje litt for å provosere... klarte jo det me deg... er du dansk kanskje... nei...

Politisk riktig uttalelse: Dansker, eller danske statsborgere er like mye verdt som norske statsborgere, samme hvilken hudfarge de har... :D

Neida...det skal mye mer enn noen uttalelser til på et åpent forum for å provosere meg, men etter å ha bodd 5 år i Danmark er det en ting jeg kan si med sikkerhet og det er at danskene på ingen måter er generelt dumme. :D De klarer tross alt å skape et BNP (Brutto Nasjonal Produkt) som er mer eller mindre like stort som det norske...og det uten en tilsvarende oljeformue :wink: De er derfor som nasjon temmelig kreative og dyktige samt at de har en disiplin som vi nordmenn ikke har for mye av :roll:

Det med "kartoffelen" i munnen på danskene og den merkelige uttalen av vårt mer eller mindre felles språk er mest en vanesak. Jeg kan f.eks ikke "tale" dansk selv etter fem år her nede og det forteller hvor vanskelig dansk er å snakke...jeg kan imidlertid skrive dansk flytende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javell bmw e9: jeg mente det kanskje ikke HELT bokstavelig... men kanskje litt for å provosere... klarte jo det me deg... er du dansk kanskje... nei...

... men sannsynligvis giftet han seg med en dansk pike, og har derfor dansk kone halvt danske barn. ;)

Mulig jeg bommer btw. Det er egentlig bare antakelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...