Bart Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 sinnsykt feet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 hahahaa, dauer totalt her, dette er en av de fineste E36`ene i STV Form i norge. den har alt, fargen, felgene, stylinga osv, MEN hagenisse begynner med det hjernevaskings preikinga si" ta av den leppa, ta av lykte spoilerene", latterlig, herregud!DEN BILEN ER SÅ FORBANNA SWEET. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 hahahaa, dauer totalt her, dette er en av de fineste E36`ene i STV Form i norge. den har alt, fargen, felgene, stylinga osv, MEN hagenisse begynner med det hjernevaskings preikinga si" ta av den leppa, ta av lykte spoilerene", latterlig, herregud!DEN BILEN ER SÅ FORBANNA SWEET. Bilen er fin den, men jeg er faktisk helt enig med Hagenisse...av med lyktelistene og spoileren nederst så blir den perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Veldig fin bil... Liker øyelokkene og ikke minst frontleppa veldig godt jeg.. Gjør bilen råere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2005 Uten øyelokk og frontleppa sitter dere igjen med denne: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Jeg for min del synes begge bilene er fete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 MEN hagenisse begynner med det hjernevaskings preikinga si" ta av den leppa, ta av lykte spoilerene", latterlig, herregud! Hjernevaskingspreik? Den var ny. Gammel er du btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Uten øyelokk og frontleppa sitter dere igjen med denne:http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Jeg for min del synes begge bilene er fete! Noen som kjenner til den bilen?? Ser at speila ikke er lakkerte.... Mulig den har øyelokk og leppe den også nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Og om folk ikke liker øyelokk,lepper og plastikk bryr meg midt på kneet.... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2005 Noen som kjenner til den bilen?? Ser at speila ikke er lakkerte.... Mulig den har øyelokk og leppe den også nå?? Kjenner ikke til den, men den er til salgs: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=622086 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Kult med månedens bil. Hvordan kårer dere bilene til månedens bileer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 jamen jamen er det ikke samme bilen som gunnar sa var til salgs da hmmmm må nesten være samme bilen fin bil det dær!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Månedens bil eies av P.I.B., moderator på forumet her. Den til salgs er veldig lik, men det er ikke samme bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Uten øyelokk og frontleppa sitter dere igjen med denne:http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Jeg for min del synes begge bilene er fete! Bevares...begge bilene er fine, men den uten ekstra plastikk er den fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 Kult med månedens bil.Hvordan kårer dere bilene til månedens bileer? Jeg sier at den bilen er det. Verre er det ikke. Neida, det er ikke bestemt så mye enda, så vi får se hva det blir til. Foreløpig har jeg ikke fått inn en eneste bil på mail, så det ser ikke ut til å være et stort problem å bestemme seg så langt... Det skal legges til at P.I.B sin bil som månedens bil ikke har noe med at han er moderator å gjøre. Jeg tror faktisk jeg spurte ham før han i det hele tatt var moderator (i begynnelsen av desember en gang). Liker bilen hans, og så måtte jeg ha klar en bil med nødvendig info i tilfelle det ble tid til å innføre månedens bil en gang. Planen var egentlig januar, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå