Gå til innhold

Månedens bil februar 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahahaa, dauer totalt her, dette er en av de fineste E36`ene i STV Form i norge. den har alt, fargen, felgene, stylinga osv, MEN hagenisse begynner med det hjernevaskings preikinga si" ta av den leppa, ta av lykte spoilerene", latterlig, herregud!DEN BILEN ER SÅ FORBANNA SWEET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaa, dauer totalt her, dette er en av de fineste E36`ene i STV Form i norge. den har alt, fargen, felgene, stylinga osv, MEN hagenisse begynner med det hjernevaskings preikinga si" ta av den leppa, ta av lykte spoilerene", latterlig, herregud!DEN BILEN ER SÅ FORBANNA SWEET.

Bilen er fin den, men jeg er faktisk helt enig med Hagenisse...av med lyktelistene og spoileren nederst så blir den perfekt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med månedens bil.

Hvordan kårer dere bilene til månedens bileer? :?:

Jeg sier at den bilen er det. Verre er det ikke. ;) Neida, det er ikke bestemt så mye enda, så vi får se hva det blir til. Foreløpig har jeg ikke fått inn en eneste bil på mail, så det ser ikke ut til å være et stort problem å bestemme seg så langt... :?

Det skal legges til at P.I.B sin bil som månedens bil ikke har noe med at han er moderator å gjøre. Jeg tror faktisk jeg spurte ham før han i det hele tatt var moderator (i begynnelsen av desember en gang). Liker bilen hans, og så måtte jeg ha klar en bil med nødvendig info i tilfelle det ble tid til å innføre månedens bil en gang. Planen var egentlig januar, men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...