Gå til innhold

CD-Spiller E39


 Share

Anbefalte innlegg

Koster ca.15000,- ny men det finnes billigere å få tak i.

Send mail til kblom@spray.no Han har jevnlig avertert nye cd-spillere til ca. 7000,- på sidene til BMWCCN.

Et annet alternativ er å kjøpe orginal cd-veksler, visst spilleren din har styring for det. En kamerat kjøpte nylig en slik og den tror jeg kom på 3-4000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15000,- var dyrt.

Hva du må ut med kommer ann på hva slags spiller du har i bilen fra før.

Eks

Har du Bmw Buisness rds spiller kan du bare bytte ut kasset delen med cd spiller. Prisen blir da kr 5276,- +mva hos GS Bildeler

http://www.gsbildeler.no/

Hvis du har Bmw revers rds spiller , så må du bytte ut både radiodelen og cd-spiller delen. Prisen blir da kr 10124,- +mva

er du usikker kan du høre med en bmw forhandler om hvilke muligheter du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Litt gammel tråd ser jeg, men hvor mye koster det for å sette inn navigasjon istedenfor CD-spiller a? Da har jeg evt en CD-spiller til salgs. Men, regner med at det koster MYE..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gammel tråd ser jeg, men hvor mye koster det for å sette inn navigasjon istedenfor CD-spiller a? Da har jeg evt en CD-spiller til salgs. Men, regner med at det koster MYE..

Rimeligste og beste er vel å sette inn en Pioneer AVIC-X1. Her får du i tillegg DVDspiller for filmer, MP3spiller, konge radio og en mye kraftigere forsterkerdel enn en original navispiller.

Denne navien selver vi (Bilradiospesialisten Sandnes) på tilbud til 19995,- Eller så kan du få den for 21995 med 6 platers CD-skifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gammel tråd ser jeg, men hvor mye koster det for å sette inn navigasjon istedenfor CD-spiller a? Da har jeg evt en CD-spiller til salgs. Men, regner med at det koster MYE..

Rimeligste og beste er vel å sette inn en Pioneer AVIC-X1. Her får du i tillegg DVDspiller for filmer, MP3spiller, konge radio og en mye kraftigere forsterkerdel enn en original navispiller.

Denne navien selver vi (Bilradiospesialisten Sandnes) på tilbud til 19995,- Eller så kan du få den for 21995 med 6 platers CD-skifter.

Ikke mer nei.. :D Blir nok litt mye akkurat nå. Kjøpte en pellettsovn i går som tok den dvdspilleren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har selv en E39 med kasett-sukk...

Men kasett delen er jo en enhet sammen med radioen, selv om kasett delen er skjult bak et deksel.

Har hørt at det koster 10.000.- å få en cd skifter...

Men hva koster en orginal radio/cd til bilen min?

Trenger råd...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en E39 med kasett-sukk...

Men kasett delen er jo en enhet sammen med radioen, selv om kasett delen er skjult bak et deksel.

Har hørt at det koster 10.000.- å få en cd skifter...

Men hva koster en orginal radio/cd til bilen min?

Trenger råd...

:(

Radio og Kasettspiller er faktisk to adskilte enheter, men det ser bare ikke sånn ut. Du kan kansje bytte ut bare kasettspilleren avhengig av vilken radio du har. Vist ikke så kan du røske ut hele skiten og montere vanlig radio/cd spiller, men da må du kjøpe deg en monteringsramme. Det får du kjøpt hos bilradiospesialisten. I mitt tilfelle, har jeg montert Tv og dvd, og henter lyden ut ifra radioen via en Fm modulator. Ganske praktisk, for da har jeg både dvd, cd og mp3 spiller på en og samme enhet. Den er montert i hanskerommet da, men funker fint alikavell 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...