Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjorde kankje en dom ting i fylla i kveld...hadde en dame jeg har drevet med en stund, byndet bli orntlig forelsket å greier! var på den lokale bowlinge,var i kjempe humør siden hun var med meg å greier og hun var med fra starten av MEN plutselig ser jeg hun kliner med en an fyr....da klikket det for meg for å si det milt...jeg flyr fart å klinker han rett ned... og hun begynner si at hun ikke har jort noe :shock: så reiser han seg opp og sier at han ikke har jort noe han og..så slår jeg han i bakken en gang til .. så sier damen at det var bare en "vennskaps-skyss"...kiss my ass!!

klikke veldig en gang til men da kom det 3 vakter å tok meg ned...

Kommer sikkert til å bli anmeldt. Hva skal jeg gjøre kamerater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fan.... Drittkjerring.

Det der er boss, ikke mye å bli glad i når hun gjør det opp i trynet på deg og nekter på det 2 sek etterpå. Men fyren er jo egentlig uskyldig som og sikkert bare vil ha fi##e.

Hvis han fyren fikk noe synlig skade og har vitner kan du regne med fengsel, spikre paller på sandeid noen mnd. Prøv heller å få tak i nr til han fyren hvis f eks hun kjerringen har det... ( noe jeg vedder på etter dette styret) så ringer du han imorgen å forklarer din side av saken og "beklager" måten du reagerte på om han kan la vær å annmelde deg .... hvertfall hvis du er sikker på at han annmelder deg. Er ikke verdt å sitte inne for en kjerring UANSETT, når det er hennes egen feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde kankje en dom ting i fylla i kveld...hadde en dame jeg har drevet med en stund, byndet bli orntlig forelsket å greier! var på den lokale bowlinge,var i kjempe humør siden hun var med meg å greier og hun var med fra starten av MEN plutselig ser jeg hun kliner med en an fyr....da klikket det for meg for å si det milt...jeg flyr fart å klinker han rett ned... og hun begynner si at hun ikke har jort noe :shock: så reiser han seg opp og sier at han ikke har jort noe han og..så slår jeg han i bakken en gang til .. så sier damen at det var bare en "vennskaps-skyss"...kiss my ass!!

klikke veldig en gang til men da kom det 3 vakter å tok meg ned...

Kommer sikkert til å bli anmeldt. Hva skal jeg gjøre kamerater?

Absolutt dumt gjort og du fortjener å bli anmeldt for legemsbeskadigelse. Saken er at selvom du er ute med en dame så eier du henne ikke... selv ikke hvis du er forlovet eller gift med henne. Hun bestemmer over seg selv og kan gjøre som hun vil med et evt. forhold til deg. Et forhold er basert på tillit til hverandre og kun det.

Jeg kan forstå at du umiddelbart følte deg forbigått av henne, men at man går ut sammen er ikke det samme som at du har et krav på å få henne for deg selv eller at det skal bli noe mer senere på kvelden. Jeg mener helt klart at hennes oppførsel ikke er spesielt sympatisk, men slik er livet og det må du lære deg å akseptere.

Straffeloven er klar på dette området hvis du evt. blir dømt for legemsbeskadigelse. Den alminnelige strafferammen for legemsbeskadigelse er fengsel inntil 3 år, men denne økes til 6 år der handligen har medført sykdom eller arbeidsudyktighet som varer over 2 uker eller "en uhelbredelig Lyde, Feil eller Skade er voldt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straffeloven er klar på dette området hvis du evt. blir dømt for legemsbeskadigelse. Den alminnelige strafferammen for legemsbeskadigelse er fengsel inntil 3 år, men denne økes til 6 år der handligen har medført sykdom eller arbeidsudyktighet som varer over 2 uker eller "en uhelbredelig Lyde, Feil eller Skade er voldt".

Man får bare bot i Norge for slikt, 6000kr. Har sett mange eksempler på dette. Vi har ikke plass i de offentlige hotelene vettu ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får bare bot i Norge for slikt, 6000kr. Har sett mange eksempler på dette. Vi har ikke plass i de offentlige hotelene vettu ;) hehe

Friomsorgen er også en mulighet og hvis ikke dommen er på mer enn 4 måneder fengsel kan man i enkelte deler av Norge også søke om å få sone med elektronisk kontroll. Mitt inntrykk er at flere enn tidligere med mildere voldsdommer soner via friomsorgen inkl. aktiv oppfølging. Elektronisk kontroll betraktes som en strengere straff der de straffedømte også skal gjennomføre et eller flere behandlingstilbud i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacos med tilbehør idag... og vi prøver en for oss ny rødvin fra Italia. Canaja Rosso Veronese fra vingården Villa Annaberta som ligger ved Gardasjøen i det nordlige Italia. Etter et glass virker den som en helt grei rødvin... relativt lett, men med en kraftig smak av pepper og frukter. Tacos er imidlertid alltid en slager når man har barn... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det Grisefest på gården der bimmer garasjen befinner seg. En hel gris som har stekt i 10 timer skal fortæres sammen 30kg baktepoteter og masse salater og lignende... :D Årets siste grillfest skal feires med stil ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...