316 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Hehehe, eksen min er fra Bærum og bor nå i Mo i Rana, og hater Mo i Rana over alt på jord. Så det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Viss du sikter til meg så er ikke jeg noe same Hehe..tenkte mer på "316" Han er litt same selv om han benekter det. Edit: Ikke at det er noe feil med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Mo i Rana Såpass eneste som er bra dær er ACR sommertreffet! de lokale heltene dær... tåler ikke at man prater med damene som er dær fra engang. er vell få ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 hvordan ble stilen da?? synes alle her fortjener et bilde Vi får se om det dukker opp noe i morgen Eller i natt Ble ikke punk som jeg tenkte... ble litt mer farger å slikt Haha, ser ikke ut... Vet ikke om jeg traff 80's stilen helt da, men er sinnsykt moro uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 tanken som teller ble sikkert bedre enn mange andre der mange som tar i litt mye og ender med utseende til bad taste party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Jeg same, Tore? Ha ha ha ha. Og du er reinsdyret mitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Haha! Usaklig Kanskje stoppe med vin-nippinga nå? EDIT: Denne kvelden gikk virkelig til helvete. Huskre ingen ting etter jeg har her sist. Hooldt på åå sovne en hau med ganger på byen. Det er fryktelig oroksot! *Morsokmt!Natta!!! Who's your daddy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Jeg vil også bli usaklig ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 tanken som teller ble sikkert bedre enn mange andre der mange som tar i litt mye og ender med utseende til bad taste party Haha, Ja ! Men som sagt vet ikke om vi traff ordentlig! Men fy søren så mye fliring det ble! Ble kanskje litt glatt i det antrekket, men igjen: Fliring! Bildet skal du få som ønsket: (Meg i gult) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Haha! Usaklig Kanskje stoppe med vin-nippinga nå?EDIT: Denne kvelden gikk virkelig til helvete. Huskre ingen ting etter jeg har her sist. Hooldt på åå sovne en hau med ganger på byen. Det er fryktelig oroksot! *Morsokmt!Natta!!! Who's your daddy? Hvor har du det der i fra? Manipulert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Skål Biff og øl ikveld!! helgene er knall hard jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 straks skål her og.. bare kjøre 4.5 mil først så blir det vors hos noen jeg aldri har møtt men var visst bare damer der og meg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Klærne jeg brukte på Sensation ser ikke ut Jøss, var du der? Husker du noe av det da? Nei fikk vite det i ettertid. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde hvite klær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Heldiggriser. Har sett for meg Vodka m cola, Hansa øl og en god biffmiddag sammen med en kompis. Så ringer tullefonen til fruen. Komme på jobb? Sef sier hun ja og jeg vant barnevaktlotteriet. Poden på 20 er gone in less than 60 secs uten å ta med søppla ut. Far sitter hjemme å leser bimmers i påvente av kokte poteter. Hurra Men, blir nå ett par kalde lell! Skål Noe på TV Nei sikkert ikke!! Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå