Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, eksen min er fra Bærum og bor nå i Mo i Rana, og hater Mo i Rana over alt på jord. Så det går nok bra!

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Viss du sikter til meg :lol: så er ikke jeg noe same :D

Hehe..tenkte mer på "316" ;) Han er litt same selv om han benekter det.

Edit: Ikke at det er noe feil med det!

Skrevet
Mo i Rana :lol:

Såpass :lol: eneste som er bra dær er ACR sommertreffet! :D de lokale heltene dær... tåler ikke at man prater med damene som er dær fra engang.

er vell få ikke vet jeg :wink:

Skrevet

hvordan ble stilen da?? synes alle her fortjener et bilde ;)

Vi får se om det dukker opp noe i morgen :D Eller i natt ;) Ble ikke punk som jeg tenkte... ble litt mer farger å slikt :lol:

Haha, ser ikke ut... Vet ikke om jeg traff 80's stilen helt da, men er sinnsykt moro uansett :D

Skrevet

Haha! Usaklig ;) Kanskje stoppe med vin-nippinga nå?

EDIT:

Denne kvelden gikk virkelig til helvete. Huskre ingen ting etter jeg har her sist. Hooldt på åå sovne en hau med ganger på byen. Det er fryktelig oroksot! *Morsokmt!

Natta!!! :shock::shock::shock:

Who's your daddy? :lol:

Skrevet
tanken som teller ;) ble sikkert bedre enn mange andre der ;) mange som tar i litt mye og ender med utseende til bad taste party :P

Haha, Ja ! Men som sagt vet ikke om vi traff ordentlig! Men fy søren så mye fliring det ble! Ble kanskje litt glatt i det antrekket, men igjen: Fliring!

Bildet skal du få som ønsket:

(Meg i gult)

nmiyonces2f1zvrqms52.jpg

Skrevet
Haha! Usaklig ;) Kanskje stoppe med vin-nippinga nå?

EDIT:

Denne kvelden gikk virkelig til helvete. Huskre ingen ting etter jeg har her sist. Hooldt på åå sovne en hau med ganger på byen. Det er fryktelig oroksot! *Morsokmt!

Natta!!! :shock::shock::shock:

Who's your daddy? :lol:

Hvor har du det der i fra? :roll: Manipulert... :lol:

Skrevet
Klærne jeg brukte på Sensation ser ikke ut :D

Jøss, var du der? Husker du noe av det da? :lol:

Nei fikk vite det i ettertid. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde hvite klær 8)

Skrevet

Heldiggriser. Har sett for meg Vodka m cola, Hansa øl og en god biffmiddag sammen med en kompis. Så ringer tullefonen til fruen. Komme på jobb? Sef sier hun ja og jeg vant barnevaktlotteriet. Poden på 20 er gone in less than 60 secs uten å ta med søppla ut. Far sitter hjemme å leser bimmers i påvente av kokte poteter. Hurra :( Men, blir nå ett par kalde lell! Skål :? Noe på TV :x Nei sikkert ikke!!

Pedro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...