Clerion Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Hils da! Sparer meg til i morgen jeg, da blir det nok et leven både i bilen til konserten,på konserten og i bilen hjem ! Ittno så jævli trur jeeee ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Skål! Da er det på tide med julebord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Da har jeg begynt på juleøl'n! Skal på Kristian Valen ikveld med gutta. Gleder meg skikkelig Ha en flott lørdag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Kjenner jeg ble missunlig nå Mexos. Har ikke fått med meg at det va valen i helga før igår men anyways..have fun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Kjenner jeg ble missunlig nå Mexos. Har ikke fått med meg at det va valen i helga før igår men anyways..have fun Takk for det Alle skal få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Kjenner jeg ble missunlig nå Mexos. Har ikke fått med meg at det va valen i helga før igår men anyways..have fun Takk for det Alle skal få! old papasan må ihvertfall få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jaujau, då va det strax på an igjen. Masse bacardi igjen i flaska, så detta blir gøy. Ført i dobbel 25 års dag og så videre til mc fest, og deretter bilr det kanskje rock/metal fest på dikselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Skål ja, påaaan igjen med dag nr.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Lyst ut idag jeg også, men alle plutselig bestemte seg for å ta det rolig. Fornuftig, men dog litt kjedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Skål ja, påaaan igjen med dag nr.2 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Skåååål ja! Julebord nå.. Bottoms up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Ååå, å, å å, me tar ein skål tell.. Gunslingers!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Tuborg juleøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Lyst ut idag jeg også, men alle plutselig bestemte seg for å ta det rolig. Fornuftig, men dog litt kjedelig.... x2, blei snømåking i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Hello, da vai heimatt Juhuu.. Drakki meg ubrukligjuhuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå