Thomaz Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 kom 122 års erfaring på hendene godt med i badekaret el Anders? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Tækk for deeet Ja, er en 22 år gammal gubbe med 122 års erfaring på hendene Sovna ikke i badekaret ell? Hva gjorde du oppi der? Håper du ikke var alene der hvertfall... Eller er du gay... Er vel ingenting som er som et skumbad etter en kveld på byen med gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Tækk for deeet Ja, er en 22 år gammal gubbe med 122 års erfaring på hendene Sovna ikke i badekaret ell? Hva gjorde du oppi der? Håper du ikke var alene der hvertfall... Eller er du gay... Er vel ingenting som er som et skumbad etter en kveld på byen med gutta Var alene jaaaa.. Tenkte jeg skulle skrubbe minstemann litt etter jenta jeg hadde meg med hoppa over på ene kompisen min og begynte på han og Så hu er tydeligvis ørbittelitt grann laus så jeg må vel sjekke'n for videre sykdommer også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Æsj, Anders... ! Lykke til, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Tækk for deeet Ja, er en 22 år gammal gubbe med 122 års erfaring på hendene Sovna ikke i badekaret ell? Hva gjorde du oppi der? Håper du ikke var alene der hvertfall... Eller er du gay... Er vel ingenting som er som et skumbad etter en kveld på byen med gutta Var alene jaaaa.. Tenkte jeg skulle skrubbe minstemann litt etter jenta jeg hadde meg med hoppa over på ene kompisen min og begynte på han og Så hu er tydeligvis ørbittelitt grann laus så jeg må vel sjekke'n for videre sykdommer også... Vi får krysse fingra for at du forhåpentligvis var første mann siden forrige vask Ihvertfall Syns synd på kompisen din. Hadde vel passet med en håpløs vits om at du ikke klarte å mette henne her nå, men jeg skal droppe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hehehe Synes synd på han jeg òg, spesielt siden han gikk ned down south med tunga på a :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Fyfan...... Tenkte akkurat på det, men tenkte det var for drøyt til å skrive her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hehehe Synes synd på han jeg òg, spesielt siden han gikk ned down south med tunga på a :lol: mmm, saltwater taffy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hahah! Delish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hahaha Men nok om dette nå, og tilbake til det opprinnelige temaet i denne tråden Har akkurat slukt i meg 2 kopper gløgg med en liten dæsj vodka oppi Varmer opp til rakfisk lag imorgen med tilsvarende Aquavit, øl og andre spirituser til ! Kommer til og bli kanonbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Hehehe Synes synd på han jeg òg, spesielt siden han gikk ned down south med tunga på a :lol: Hahahahaha beste jeg har lest i denne tråden noen gang X) Har du mobba kompisen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Hehe, det kommer jeg til og gjøre så lenge jeg (og han) lever Fuckin priceless det der, haha! Kjenner jeg er i dårlig form idag etter all aquavit'en igår, spydd en gang idag har eg også :S Men var artig igår da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Skål ja Har hamstret alkohol til jula idag 36 bokser 0.33 tuborg. 12 bokser 0.5 Dahls juleøl. 3l rødvin 1 stk Braastad vsop 1 stk Baileys 1 stk Galliano. + 5 liter av den sterkere sorten Så GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Skål ja Har hamstret alkohol til jula idag 36 bokser 0.33 tuborg. 12 bokser 0.5 Dahls juleøl. 3l rødvin 1 stk Braastad vsop 1 stk Baileys 1 stk Galliano. + 5 liter av den sterkere sorten Så GOD JUL burde holde til mandag det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Ja får satse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå