Mexos Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Hihihihihiihihihihihihihhihihihihihihihihihihihihihi 316!Starta nyttåret med å dore ei feit ei jeg Edit; Seff du får bedre økonomi, brukt over 70K i '09 på festing jeg.... Alt handler om prioriteringer vettu;) Var det det du ringte for å fortelle inatt? Hadde tatt kvelden jeg da så fikk desverre ikke tatt telefonen. Kanskje like greit hvis du prøvde å ringe med 3g? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Jeg har lært at ingenting skal være uprøvd Hehehe... din melding medførte at jeg kom til å tenke på en gammel bekjent i Oslo. Han hadde alltid den strategien at når han gikk på byen sjekket han konsekvent opp den fineste dama... for så mot slutten av kvelden nedlegge hennes mindre pene venninne. Hvorfor? ... Jo fordi venninnen alltid knullet som om det var hennes livs eneste og siste mulighet for skikkelig rock´n roll i sengen... Det er noe i det ja. Er du riktig heldig kan du ramle over ett såkalt "butterface". Mindre pen å se på, men med en guddommelig kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Det der må jo være fake eller en maske! Og kroppen var egentlig ikke noe spesielt å se på synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Synes for så vidt det ligna på en mann jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 hahahaha, sexey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Vel, den var nok litt pyntet på, men her er en link til ett "butterface gallery" http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/636787/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Skål a folkens å ha en bra helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Skål alle bimmers.no medlemmer *åpna akkuratt en iskald warsteiner* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Skål ja i dag skal jeg og herr amundsen bli gode kompiser også blir det vel litt små pjatt med "boris" jeltzin ettervært utpå natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Skål småfolk, idag blir det kos, må finne meg noe kjøtt ikveld:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Skål !!! I kveld blir det Captain Morgan og cola for alle penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Skål folkens! Tror jeg faktisk skal legge meg til å SOVE jeg... Er heeeeeeeeelt utslitt ! Glad jeg ikke er ute i dag, hadde gått strakt til helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Hey. Skal faktisk ta fly til Sandnessjøen i morgen, Julebord!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 skål!! supertirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Skål !!! I kveld blir det Captain Morgan og cola for alle penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå