flobben Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 ja skål gutter. blir nok noen få øl på meg i dag, skal på utdrikkningslag i morgen. Så i dag blir den film. Boondock saints 1 og 2. 1ern bare for å komme i stemning før 2 ern Fordi som ikke har sett 1ern, dere har gått glipp av en kultklassiker uten like. 2ern kan jeg svare på i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Skål ja Blir Sushi på oss ikveld, pluss litt pilsing etterpå til en god film. Boondock saints 1 er en knallbra film som BØR ses. har desverre ikke somlet meg til å sett 2,ern enda, men det blir snart Ha en god helg alle bimmers folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Skål,gutter og jenter! Prøver å våge meg på en pils nå som guttungen sover - skulle egentlig vært og hørt Derrick Carter snurre vinyl på gjenopplivet Jazid-konsept i kveld,men nå er man familiefar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Da var grillen fyra opp og flaska med rom er spretta og på god vei ned! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Skål ja Boondock saints 1 er en knallbra film som BØR ses. har desverre ikke somlet meg til å sett 2,ern enda, men det blir snart Ha en god helg alle bimmers folk Den første filmen var rimelig bra ja. Den andre syns jeg dessverra var dårlig i forhold... I kveld blir det å helle nedpå med så mye man kan få ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Skål til alle som er på vei hjem fra byen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Skål til alle som er på vei hjem fra byen! Er vel ingen som reiser hjem fra byen så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 SKÅL! Da var det Nintenpo wii og øl:= dette bir ba=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Skål a folkens... i dag blir det superfylla.... feiring av seriemesterskapet... kjipt det ikke er knallvær, men funker vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 skål ja idag er det stallgården på hamar og kose seg med ute servering og goe venner og i morgen bærer det til haugesund.. for og jobbe.. fyllesjuk+flytur :\ håper det ikke er dårlig vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Fordi som ikke har sett 1ern, dere har gått glipp av en kultklassiker uten like. 2ern kan jeg svare på i morgen. hva er det der er snakk om her? hørtes litt tvilsomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Skåål! jager og ii!is kald øl! Kan det bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Fordi som ikke har sett 1ern, dere har gått glipp av en kultklassiker uten like. 2ern kan jeg svare på i morgen. hva er det der er snakk om her? hørtes litt tvilsomt ut når du klipper og limer slik ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Skål! :DD: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå