VegarVS Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 jeg skal aldri mere shotte sambucca igjen!! fyfaen å klein! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 sambucca er jo bærre lækkert spesielt med en kaffebønne og lighter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 I kveld blir det haraball gett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Klar for kvelden med polsk kvalitetsprit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Schøøøøøøølllll ikke vert full på en måned, hopp i taket jeg skal bli drita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Sluttet å drikke fordi jeg begynte å passe på deg her i tråden Simen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Det var nok ikke deg desverre men har blitt lite med alkolhol det siste halvåret vært full 5 ganger etter jul.... slå den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Slår den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Hva menes med full? Jeg har ikke vært skikkelig full (les: dritings) på snart 2 år (moderator [space] vet hva jeg mener med den uttalelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Alle vi andre vet også det, da moderator [space] la ut bilder av dere mens dere hold på Så du aldri de? Full er jo veldig forskjellig etter folks definisjoner. Jeg mener det er forskjell på full og dritings, eller jeg bruker ikke full på samme måte som dritings. Er jeg full, så er det såpass at jeg gjør mye ting jeg ikke ville gjort edru, men hvis det er så ille at man ikke klarer å gå uten hjelp, snøvler, sovner sånn helt plutselig hvor som helst, spyr uten å ane hvor, da er man dritings. Et sted mellom brisen/full, kan kalle det kraftig beruset, da har man oftest morsomst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Vel får vel ta et besøk i tråden min og si skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Skål ja! BÅNN GASS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Skål.... Det vart et langt nachspiel sammens med teknisk sjef på biltilsynet i nordland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cryfry Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 SKÅÅL, sommerfest med jobben så 4uker ferie!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 SKÅÅÅL! Strømstad med folk ikveld Hva skjer i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå