Analex Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 0,7 Bacardi Rasberry kjøpt inn for kvelden og målet er å glemme helt av at jeg ikke har kjøpt noen julegaver ennå. Skål folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Haha uff, blir kvalm av og tenke på den nu drakk nesten 1L av den + julebrus forrige helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 0,7 Bacardi Rasberry kjøpt inn for kvelden og målet er å glemme helt av at jeg ikke har kjøpt noen julegaver ennå. Skål folkens! fant ut idag at jeg sikkert har brukt en 4000kr på julegaver hittil :S Skal drukne sorgene i 6 Dahls glasspils som er kjøpt inn for kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Skååål, snart julebord trur detta blir knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 skåååål!! 6 liters champiss flaske på by'n ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 skål, ei flaske Xante venter på meg i kveld, blandet med litt battery, sprite, lime og lemon så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Skåååååååååååååååååååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 skikkelig orden på den pulten der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 He he. Orden får være orden Bare man finner ølen Skååål!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Tidenes beste juleøl brygges på Bornholm... å ja flasken er tom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 skål bimmers godt folk:) sitter å venter på at resten av folket skal komme hit på fest nå... kos dere i kveld!!! hilsen fra snøfulle nord... kom 20 cm i dag så har vært å leket litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Hadde vært artig å smakt. Men er vel drøyt å dra til Bornholm for å drikke god juleøl Men uansett, spennende å smake årets juleøl. En fin tradisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 skål bimmers. nå er det jul med gløgg, smirnoff og snus =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 0,7 Bacardi Rasberry kjøpt inn for kvelden og målet er å glemme helt av at jeg ikke har kjøpt noen julegaver ennå. Skål folkens! Pirk pirk.. Men det er Bacardi Razz den heter.... Og er forøvrig jævlig digg... Men ikke i dag da, rolig kveld. Men tar det igjen i jula tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 skikkelig orden på den pulten der ja Hehe, å rydde før man drikker blir som å vaske seg før et gjørmebad! Er faktisk ganske ryddig her egentlig, men klarte å ta bilde av den eneste rotete plassen her fjerner du ølflaskene, korkene glasset og brevåpneren(ølåpner i dette tilfellet ) så er det ikke nesten ikke rot igjen Trondheim var knall inatt folkens! No skåler jeg med Cola her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå