snurresprett Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 skål folkens! var godt med litt blankt vann igjen etter noen ukers tørke:p I kveld blir det revy og muligens litt bowling, blir nok knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Sitter i Kiel og koser meg med en Holsten pils naa. Har kjört mye E46 320D i gaar og i dag, saa i kveld blir det ut paa byen og en tur paa Maxx og kanskje Traumfabrik. Kommer hjem til Norge paa mandag med to strökne E46 dieselpurker type familie Skaa til dere i hjemlandet fra bilens hjemland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Skål ja, sitter nå å venter på folk for deretter og drikke litt klart vann og så ramle ut på byn God helg, og ha en fin lørdagskveld folkens, det skal vertfall jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Ja, skål ja. Glemte såklart at polet steng kl 3 på lørdager, så sitter her med rusbrus å blir nok mere høy på sukkerinnholdet enn den faktiske alkoholen. Hei skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 asj.. drekt ekkel cactus cider fra sverige og hjem.. eneste drikka som var også måtte vi drekka på pga bilen hans subba bak :? trengte og bli kvitt last Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 asj.. drekt ekkel cactus cider fra sverige og hjem.. eneste drikka som var også måtte vi drekka på pga bilen hans subba bak trengte og bli kvitt last du vet når dere sitter i baksetet og drikker cider så blir den bare forflyttet frå bagasjerommet(?) til baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 du vet når dere sitter i baksetet og drikker cider så blir den bare forflyttet frå bagasjerommet(?) til baksete? Hehe, sant det. Men man pisser jo det ganske kjapt ut igjen Og så går jo de 10 grammene boksen veier ut vinduet etter at drikken er oppdrukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 vi fordelte lasta t.o.m rundt i motor rommet på bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Uff. Var firmafest i går. Lenge sia eg har drokke over 12 timer i strekk, men det vart det i går. Heilt totalt øydelagt no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 hehe, føler meg ikke helt på topp eg heller.. Sitter å vurderer om eg orker å gå ut i garasjen å gjer noe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Skål i dag ja Noen som har prøvd å blande ut rødvin med cola? Haha.. trudde jeg skylle spy når jeg hørte om det, men så viste det seg at det faktisk ikke var så ille når jeg fikk den rette blandingen (ca 2/3 med vin resten cola) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 rødsprit og cola er jo veldig vanlig blant de meget "erfarne". så rødvin går sikkert det og:) Jægermaister og cola er en annen snodig kombo som smaker ganske vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Skål i dag ja Noen som har prøvd å blande ut rødvin med cola? Haha.. trudde jeg skylle spy når jeg hørte om det, men så viste det seg at det faktisk ikke var så ille når jeg fikk den rette blandingen (ca 2/3 med vin resten cola) :-& hehe, Du er gal mann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 skål ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 På forhånd skål, reiser på hyttetur snart. Så i kveld skal det drikkest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå