Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter i Kiel og koser meg med en Holsten pils naa. Har kjört mye E46 320D i gaar og i dag, saa i kveld blir det ut paa byen og en tur paa Maxx og kanskje Traumfabrik. Kommer hjem til Norge paa mandag med to strökne E46 dieselpurker type familie :D

Skaa til dere i hjemlandet fra bilens hjemland :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asj.. drekt ekkel cactus cider fra sverige og hjem.. eneste drikka som var :( også måtte vi drekka på pga bilen hans subba bak :?:? trengte og bli kvitt last

du vet når dere sitter i baksetet og drikker cider så blir den bare forflyttet frå bagasjerommet(?) til baksete? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet når dere sitter i baksetet og drikker cider så blir den bare forflyttet frå bagasjerommet(?) til baksete? :lol:

Hehe, sant det. Men man pisser jo det ganske kjapt ut igjen :lol: Og så går jo de 10 grammene boksen veier ut vinduet etter at drikken er oppdrukket :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål i dag ja :beer:

Noen som har prøvd å blande ut rødvin med cola?

Haha.. trudde jeg skylle spy når jeg hørte om det, men så viste det seg at det faktisk ikke var så ille når jeg fikk den rette blandingen :P

(ca 2/3 med vin resten cola)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål i dag ja :beer:

Noen som har prøvd å blande ut rødvin med cola?

Haha.. trudde jeg skylle spy når jeg hørte om det, men så viste det seg at det faktisk ikke var så ille når jeg fikk den rette blandingen :P

(ca 2/3 med vin resten cola)

:-& hehe, Du er gal mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...