kazynor Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 hehe holder meg til de små brune jeg drikker jeg sprit begynner jeg bare å danse...helst til techno....får frysninger bare jeg tenker på det... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Tok meg en kald Dahls ikveld jeg også Men stoppet også der Ha en flott kveld folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Stopper der også etter noen små brune/æ eller bokser. Blir mere gøy å se frem til likesinnede imorgen på drm mini treff som kansje bør opprgrades til sløyfe mini, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 jesssssS:P då va firmis festen øve guttaaaa:P heima nå chille t litt musikk før kvelden å då sjerrrrr? seide di å ellers?Ø:ØP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 d ekje mye eg seie, ska legga meg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 jeg er d e s t r o y e d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 super edit, skål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Det er mye sandersen i denna tråden Jo, skål da! Tar en liten dansk pilsner før jeg lader opp til den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hehe ja har en tendens til å dukke opp her.. uff men nå må jeg referere til min post et par opp her tror jeg.. bedtime.. natt! og skål for imorgen dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Må nesten slenge meg med å si SKÅL Blir nok en Jeltzin å iskaffe idag hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Å her sitter jeg, avholdsmannen Bra dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Sitter her med en grandis og Cola Zero og tar av for meg selv Dama er ute med no venninner og liker ikke Trance så begynner anledningen til å spille musikk nå Ut med no kamerater litt senere. Ha en flott lørdagskveld alle sammen:) Så helt til slutt en liten Sang til de som drikker Dahls der ute: For vi er venner av det Dahlske, venner av det Dahlske. For oss er det d eneste moralske. Gi oss ikke sølevann, fra hovedstad og fjerne land. Fyll glasset med det Dahlske, Skål, Skål Skååååååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er på vei ut nå i 19 års dag.. Kommer nok til å gå alt for heftig for seg.. Men får prøve å ta det med fatning Sitter nå å hører på cden fylt med gode vorshspeil sanger, som skal medbringes til bursdagsbarnets ønske.. Akkurat nå: Timbaland - Oh Timbaland Takk for meg og ha en god lørdagskveld alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 I dag står det en lammestek i ovnen og den skal akkompagneres av en flaske Hardy´s Nottage Hill... en helt grei australsk rødvin. Forøvrig... BMW´en har fått vinterdekk på (det er ofte kaldt om morgenen her i Danmark nå)... alufelger i stållook med kapsler (195/65-15)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Skal slenge i meg minst en Guiness og en Newcastle og kansje jeg runder av med seks Carlsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå