Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Vet ikke hvordan det er med andre her, men må bare spørre. 

 

 

Jeg og dama bor sammen, og vi er mye sammen synes nå jeg. Begge kommer hjem fra jobb, lager mat hjemme VÆR dag.

For eksempel i går så var jeg og skrudde litt, som er hjemme hos mora mi, i noen timer, også ut med en par kompiser og kjøpte mat ute for 1 skjelden gang skyld. 

 

 

Da er det masse mas på meldinger fra dama, at ho føler at vi aldri er sammen, lager aldri mat sammen , bla bla bla bla osv osv samme regla vær gang, vi har vært sammen i 5 dager på rad og finner jeg på noe annet er det bare sutring og grin.....

 

 

andre som har det sånn eller er ho bare helt skrudd i kårn ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne blomster, si sorry, og at du skal bruke mer tid på henne fremover.

 

 

Gjenta dette til hun ikke maser mer....

Er jo en smart ting det, men ork og gjøre det vær uke da for å slippe og høre på mas.... 

 

 

Kjenner du deg igjen ? eller bare noe du skrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver litt mann, ikkje gå rundt å la deg piske. Forklar at du syns dåkke gjer alt hele tiden, og at du må få litt tid til andre ting også. Kjøp gjerne et par blomster og fortell sånt sløvt kliss klass om at du er kjempeglad i ho og alt det der, så får du gjort situasjonen litt søtere. Skal da kunne få ha litt tid til andre ting også, ellers går en fort lei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun kanskje ikke er ute mye, og er vant til å sitte inne med lekser osv, eller har hun venner men har ikke mye å fortelle til sine venner og vil spice det opp. Etter det jeg leser :P

 

men mitt råd er samme som bwme39turbo, fortell henne og la henne forstå at dere tilbringer mye tid sammen og at en sjelden gang vil du gjerne finne på noe med dine venner også( det livet du hadde før med henne ). Ellers er det også ett godt råd/tips å "planlegge" en tur med henne. Skogtur/fjelltur/hyttetur/nyttårstur/etc, det fører til at hun gleder seg, prater om det, og eneste du trenger å spørre om er, hva synes du om det eller har du sjekket det ut ?, så kommer hun til å bruke sin tid, den tid du er ute med dine venner, til å finne ut av ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med andre her, men må bare spørre. 

 

 

Jeg og dama bor sammen, og vi er mye sammen synes nå jeg. Begge kommer hjem fra jobb, lager mat hjemme VÆR dag.

For eksempel i går så var jeg og skrudde litt, som er hjemme hos mora mi, i noen timer, også ut med en par kompiser og kjøpte mat ute for 1 skjelden gang skyld. 

 

 

Da er det masse mas på meldinger fra dama, at ho føler at vi aldri er sammen, lager aldri mat sammen , bla bla bla bla osv osv samme regla vær gang, vi har vært sammen i 5 dager på rad og finner jeg på noe annet er det bare sutring og grin.....

 

 

andre som har det sånn eller er ho bare helt skrudd i kårn ? 

Det er som i den videoen Fredrik viste. Utifra en situasjon så trekker 2 personer helt forskjellige oppfatninger av hendelsen.

Du føler dere gjør masse sammen, hun tydeligvis føler ikke det, og har gått til det punktet at hun følte at hun måtte si ifra og mase om din oppmerksomhet og tid.

 

Du må gjøre som gutta saover, vær mann og si ifra at du vil være og bruke god tid med henne, men at det også må være  tid til venner og bil osv. Men si det på en søt måte, gjerne mens dere har det kos en kveld, og blomster er en sikker vinner =)

 

Sier du det på en negativ måte så skaper du bare mer problemer :P  Så går du inn med en åpen innstilling om å løse problemet isteden for å konfrontere henne med at hun er helt teit, så går det bra =)

 

Lykke til og oppdater gjerne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...