Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er utrolig flott at noen klarer å abstrahere bort fra alder når det gjelder mennesker man liker å være sammen med... enten det gjelder kjærester eller bare venner. Det viktigste er jo tross alt personen selv og ikke hvor gammel personen er.

Noen av mine beste venner er 10-15 år eldre enn meg og i den forbindelse har deres større livserfaring vært en stor berikelse for meg. Jeg har også venner som er 10-15 år yngre enn meg selv og for min del verdsetter jeg deres friske og optimistiske syn på livet. Vi er i forskjellige faser av livet og det er naturligvis spennende for alle parter.

Jeg har også en god venninne som er 10 år eldre enn meg. Vi har aldri vært kjærester (eller for den saks skyld rotet med hverandre), men vi liker hverandre godt og ville nok ha vært kjærester hvis omstendighetene hadde vært annerledes. Alder i denne sammenhengen har aldri vært et tema. Hun var en flott dame for 10 år siden og hun er en flott dame idag. Jeg er sikker på at hun også er en flott dame om 10 år.

En ting er sikkert og det er at ingen av oss blir yngre med årene. Heldigvis følger det positive ting med å bli eldre også. Livserfaringen gir som regel en øket selvsikkerhet og med selvsikkerheten kommer en sterkere karakter. Jeg slutter aldri å la meg imponere over hvordan en moden kvinne som er lykkelig og sikker på seg selv kan vise seg frem i sin fulle prakt. Flere rynker og et gråere hår blir fullstendig underordnet når en kvinne stråler lykke og tilfredshet med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er NOGO, uansett. "Jammen jeg var full" signaliserer jo egentlig bare hva slags menneske man har vært sammen med ;)

Selv begynner jeg å bli godt etablert. Fant meg ei som var gammel nok til å ha lagt fjortissfyll, roting i fylla og annet dritt på hylla. Jeg blir 23 i April og hun 35 i Januar :) Trives kjempegodt med det, foreldrene mine har også akseptert dette og trives med at jeg har det bra.

Hun har tvillinger på 8 og ei god jente på 12 fra før. Må egentlig si jeg trives i rollen som "ond stefar" ;D Vi forlovet oss i år 20. August og det syns jeg var en ekstra trygghet selv om jeg stoler fullt og helt på samboeren min :)

Lyst på barn selv også :) Og blir ikke ALT for lenge til det blir BMW-barnestol i E30`n håper jeg ;) Kanskje allerede på Vålertreffet 2012^^

Ser fram mot det.

Jeg har egentlig alltid vært litt for seriøs for useriøse forhold. Hatt bare ett langvarig forhold fra før. Dette var stort sett bygd opp på frykt og sex ;D Hun gikk til en lastebilsjåfør som i tilegg var trønder..... Men det viste egentlig bare hva slags menneske dette var...

Hva slags sivilstatus har resten her da? :)

Kanskje lenge siden hun var fjortis, men snart blir hun førtis! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. eldre damer er digg, men ikke når man blir gammel, da skal de være yngre :D

Spørsmålet er hva du mener med begrepene eldre og gammel? Jeg har vært sammen med min bedre halvdel i over 25 år og hun har aldri vært mer flott og deilig enn hun er nå. Hun var naturligvis en flott ung kvinne for 25 år siden også, men det er akkurat som om alt har blitt forsterket med årene. En litt brukt metafor er at en kvinne modner som en god vin... hun blir bare bedre og bedre for sin utkårede til begge ikke kan mer.

Da jeg var 25 år gammel kunne jeg ikke forestille meg hvordan det var å være 40 år gammel. Som alle andre trodde jeg at livet ble kjedelig den dagen man passerte 30 og at folk over 40 ihvertfall ikke hadde skikkelig sex, men slik er det selvfølgelig ikke. For min del har livet aldri vært bedre enn det er akkurat nå og hvis man tenker etter er det ganske logisk at det er slik også hvis man ellers er frisk og rask.

Folk flest (og spesielt mange unge) er alt for kroppsfikserte. Kropp er deilig, men det er ikke kun fotomodeller som vet å bruke den. Det viktigste er at kvinnen selv synes at hun er litt deilig... hun bør føle seg deilig... og gjør hun det blir det som regel også god sex... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en guttedrøm hos de fleste Gutter\menn i 15-25 års alderen, er jo å å ha seg med en eldre dame\milf. det er vel faktisk forska på også?, Når jeg mener gammel tenker jeg ikke på 40år, men mer 60, Hehe.

Såklart skjønner veldig godt hva du mener Fredrik, og tviler ikke på at jeg syns min kone ser fantastisk ut når hun er 40+, håper nå i allefall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en guttedrøm hos de fleste Gutter\menn i 15-25 års alderen, er jo å å ha seg med en eldre dame\milf. det er vel faktisk forska på også?, Når jeg mener gammel tenker jeg ikke på 40år, men mer 60, Hehe.

Såklart skjønner veldig godt hva du mener Fredrik, og tviler ikke på at jeg syns min kone ser fantastisk ut når hun er 40+, håper nå i allefall det :)

Det eneste jeg greide å tenkte på nå: Stifler's mom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en guttedrøm hos de fleste Gutter\menn i 15-25 års alderen, er jo å å ha seg med en eldre dame\milf. det er vel faktisk forska på også?, Når jeg mener gammel tenker jeg ikke på 40år, men mer 60, Hehe.

Såklart skjønner veldig godt hva du mener Fredrik, og tviler ikke på at jeg syns min kone ser fantastisk ut når hun er 40+, håper nå i allefall det :)

hahahahaha! 60 år :shock: JEG blir kødda med av kompiser fordi jeg liker 40+, men du satser på 60 åringer? det er respektabelt :lol::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en guttedrøm hos de fleste Gutter\menn i 15-25 års alderen, er jo å å ha seg med en eldre dame\milf. det er vel faktisk forska på også?, Når jeg mener gammel tenker jeg ikke på 40år, men mer 60, Hehe.

Såklart skjønner veldig godt hva du mener Fredrik, og tviler ikke på at jeg syns min kone ser fantastisk ut når hun er 40+, håper nå i allefall det :)

hahahahaha! 60 år :shock: JEG blir kødda med av kompiser fordi jeg liker 40+, men du satser på 60 åringer? det er respektabelt :lol::applause:

Tror du har gått glipp av noe :P Les de siste innleggene en gang til du, eller så er det jeg som har røyka^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...