wicky124 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 hmmm... Sånt gjør man gratis Og jah.. hadde jeg endra passordet på facebook og ikke gitt det til kona så hadde hun vel kasta meg ut regner jeg med... Slike ting er en selvfølge i ett forhold på 7år... Ja spenneningen forsvinner, men det betyr ikke at man søker spenning ett annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Ja spenneningen forsvinner, men det betyr ikke at man søker spenning ett annet sted... Tja... hvis dette var sant ville alle forhold holde evig og det gjør de jo ikke. Poenget er selvfølgelig å erstatte den første spenningen med noe mer pålitelig og holdbart. Mange forstår ikke forskjellen på forelskelse og kjærlighet. bmwnissen99: Det er bra at det ordnet seg. Jeg håper at dere lykkes videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Å vite passord til hverandre på facebook og andre ting er for meg ingen selvfølge. Selvfølgen er at man må kunne stole på hverandre. Sent from my MIUI.us Sensation 4G using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Dama vet mitt passord på facebook og jeg vet hennes, vi er heller ikke redd for å låne hverandres telefoner Enkelt og greit fordi ingen av oss har noe å skjule. Men dette er jo inviduellt fra par til par, noen føler de må få ha noe som bare er dems og som ikke partneren vet om! Synes forøvrig bmwnissen tok en fornuftig avgjørelse på saken, har man vært sammen i 7 år så er det virkelig verd å forsøke å få ting på plass igjen Prøv å ignorer at ho er venn med vedkommende på facebook og gjør det heller klinkende klart at du stoler på ho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Bruker dere virkelig og gå inn på parterens facebook? Jeg kunne sikkert gjettet meg til kjærringas passord, men har absolutt ingen interesse av å lese hennes meldinger der. Om hun så flørter litt med andre, har jeg absolutt ingen problem med det. Det er jo fordelen med å være partner til vedkomne. Folk kan flørte så mye dem vil, men det er jo du som hopper til køys med henne hver kveld. Skulle det mot formodning gå utover uskyldig flørting (Les: Utroskap), bærer det rett på dør. Har selvfølgelig heller ikke noen problemer med å la henne bruke min telefon, men det er basert på at hun respekterer at sms er private meldinger, og ikke noe hun har noe med. Til BMWNissen håper jeg det ordner seg for dere. Burde ikke la et så langt forhold oppløses pga noe så meningsløst som litt flørting. Og du bør forresten la henne velge selv om hun ønsker å slette ham på fjesboka eller ei. Jeg hadde aldri slettet noen fra fjesbok på kjærringas kommando, det blir bare litt for barnslig. Edit: Dette er den siste tråden man forventer og finne på et BMWforum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Edit: Dette er den siste tråden man forventer og finne på et BMWforum. bimmers ordner vell alt? hehe bra det gikk bedre! håper du får ordna opp i dette, 7 år er en stund så kjedelig å gi opp etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 bra det gikk bedre! håper du får ordna opp i dette, 7 år er en stund så kjedelig å gi opp etter det.. Joa, men å være sammen bare fordi man har vært sammen lenge er litt lame det å... Jeg oppgir forøvrig aldri noen passord til kjæreste, samboer eller whatever... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Bruker dere virkelig og gå inn på parterens facebook?Jeg kunne sikkert gjettet meg til kjærringas passord, men har absolutt ingen interesse av å lese hennes meldinger der. Edit: Dette er den siste tråden man forventer og finne på et BMWforum. Hehehe... behovet er jo åpenbart der. Jeg synes faktisk at de "skeive" trådene mange ganger er de beste her inne... de som ikke nødvendigvis handler om BMW. Disse trådene viser etter min mening litt av styrken til bimmers vis a vis andre tradisjonelle bilfora. Stor takhøyde og et bredt nedslagsfelt... Det kunne forøvrig aldri falle meg inn å rote i min bedre halvdels private sfære (mobiltelefon, mailkonto, facebook, bankkonto, lommebok etc.)... iallefall ikke uten tillatelse. Selv etter 26 års samboerskap respekterer jeg at vi også har et privatliv selv om vi deler alt mulig annet. Naturligvis stoler jeg fullt og fast på henne... det har jeg alltid gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 At du ikke drar og "tar" han fyren ett kraftig tak, skjønner ikke jeg! Hadde blitt så rykende forbanna hadde noen drevet å sendt flørtemeldinger til dama mi Jeg er også langt i fra noen voldelig person, men noen ganger kan man la seg drive til bristepunket og da ryker prinsippene fort. Jeg har heldigvis ett såpass trofast kvinnfolk at jeg slipper den bekymringen, men man vet aldri. Ser ikke problemet med at han skriver sånne meld. Man kan jo ikke fyre seg opp hver gang en fyr sender meld, prøver seg på dama på by`n etc. Dem er jo bare noen kåte hankatter som oss andre.. men at hu oppfører seg som hun gjør hadde jeg aldri tollerert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Slike ting er en selvfølge i ett forhold på 7år... Godt mulig det er en selvfølge hos deg - men jeg tror nok det er veldig langt fra en selvfølge hos de fleste, meg inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Må dessverre si at jeg er ganske "pakkis" på dette området.. prøv deg på kona mi og du er ferdig Kona drar vel aldri ut alene uten meg, og de gangene noen prater med henne de 20sek jeg ikke følger med så blir dem ganske forfjamsa og beklager seg på stedet når jeg ser det.. Eller så vet alle at hun er min dame og gutta passer alltid på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Må dessverre si at jeg er ganske "pakkis" på dette området.. prøv deg på kona mi og du er ferdig Kona drar vel aldri ut alene uten meg, og de gangene noen prater med henne de 20sek jeg ikke følger med så blir dem ganske forfjamsa og beklager seg på stedet når jeg ser det.. Eller så vet alle at hun er min dame og gutta passer alltid på Det er i denne sammenhengen ikke så veldig interessant hva du evt. gjør hvis en annen mann snakker med din kjæreste/kone. Poenget i denne diskusjonen er hva du gjør i forhold til din kjæreste/kone hvis hun evt. snakker med en annen mann uten din viten. Norsk lov regulerer din handlefrihet iom. at man ikke har eiendomsrett til andre mennesker i Norge. Din kjæreste/kone kan med andre ord i lovens forstand gjøre hva hun måtte ønske i forhold til å snakke og møte andre mennesker. Hun er din kjæreste/dame akkurat så lenge hun selv ønsker det. Respekt i et partner/ekteskap i Norge er noe man kan gjøre seg fortjent til - ikke noe man kan ta eller kreve. No offence når det gjelder ditt forhold spesielt... jeg snakker naturligvis i generelle termer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Må dessverre si at jeg er ganske "pakkis" på dette området.. prøv deg på kona mi og du er ferdig Kona drar vel aldri ut alene uten meg, og de gangene noen prater med henne de 20sek jeg ikke følger med så blir dem ganske forfjamsa og beklager seg på stedet når jeg ser det.. Eller så vet alle at hun er min dame og gutta passer alltid på håper dette var en spøk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Gi passordet på facebooken min til eksen (eksen ja..) er noe av det mindre smarte jeg har gjort tror jeg holder det for meg selv heretter for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Kona drar vel aldri ut alene uten meg Og hun er enig i at det er greit, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå