wicky124 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Godt ting ordner seg mann! alle har gjort feil i livet sitt..det viktigste er vel at dere nå forstår hverandre og at hun nå blir mer ærlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 "...Slæp that bitch, and move on! Men før det...sørg for å overta alt av eiendeler... la henne svi!" "...han skal dumpe henne...." Ja... det var jo enda godt at bmwnissen99 ikke fulgte dine gode råd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 hehe synes du er morsom jeg fredrik Har du ingen andre gleder i livet enn å følge med på det jeg skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Tvilsomt Wicky Men var veldig godt og høre ting ordna seg for deg, fulgte med her helt siden første gang du spurte om råd, og syntes det var bra og lese at det endelig ble bedre.. Virker som hun er relativt ferdig med han siden hun sletta han på FB og sier han maser så mye osv.. Håper det holder seg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Håper det holder seg sånn Jeg også, håper ting ordner seg nå selv om jeg fremdeles er frustrert over at hu sendte slike meldinger til en annen. Så får se ting ann, har fremdeles håp men er redd det håpet er forlite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Han fyren som sendte de meldingene hadde jeg seriøst gjort noe med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Han fyren som sendte de meldingene hadde jeg seriøst gjort noe med... Nissen får bare ta et bilde av seg selv og fruen sammen, en gang i uka, og sende disse til han. Det setter han sikkert pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Så går det etpar dager før nissen igjen ramler innom innboksen på fruen tlf ved en tilfeldighet og finner enda flere meldinger.. Evt finner han ingen og synes det er mistenkelig og.. Fra mitt ståsted ser det ut som at tilliten er borte, er den borte er det i mine øyne over og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Så går det etpar dager før nissen igjen ramler innom innboksen på fruen tlf ved en tilfeldighet og finner enda flere meldinger.. Evt finner han ingen og synes det er mistenkelig og.. Fra mitt ståsted ser det ut som at tilliten er borte, er den borte er det i mine øyne over og ut. Godt poeng! Jeg reagerte litt på at han snoker såpass i samboerens ting. Hvis du sjekker tlf og pcen til folk er du en kontrollfrik, og slike folk ville ikke jeg bodd sammen med. Ser ikke helt at man kan bygge en framtid sammen når begge parter er såpass ustabile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Så går det etpar dager før nissen igjen ramler innom innboksen på fruen tlf ved en tilfeldighet og finner enda flere meldinger.. Evt finner han ingen og synes det er mistenkelig og.. Fra mitt ståsted ser det ut som at tilliten er borte, er den borte er det i mine øyne over og ut. Godt poeng! Jeg reagerte litt på at han snoker såpass i samboerens ting. Hvis du sjekker tlf og pcen til folk er du en kontrollfrik, og slike folk ville ikke jeg bodd sammen med. Ser ikke helt at man kan bygge en framtid sammen når begge parter er såpass ustabile. Det var vell litt hardt? Handler kanskje mer om at når man bor sammen blir det fort til at man ser slike ting. Uansett er nok det langt fra kontrollfrik til det jeg ser på som litt sunn nysgjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Skilbert: Jeg er enig med deg. Når man bor ilag og merker slike ting, vil man jo finne ut om det er en annen mann inni bildet hvis dere skjønner? Jeg forstår "bmwnissen99" godt her. Hadde heller ikke stolt helt på henne etter samtalene og slikt, men siden hun viste han facebook-samtalene, betyr det vell at hun angrer og fortsatt er glad i nissen? Jeg synes du skal fortsette å være sammen med henne, og bare stole på henne, og at slike ting ikke skjer igjen. Forhold skal ikke være enkelt, men når du er såppas glad i jenta di, så er det vanskelig å si ordene " dette går ikke lengere ". Håper noen her inne er litt enig med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Snart begynner vel bmwnissen å ringe dama på jobb o.l bare for å sjekke at hun faktisk er der hun sier hun er... Det er vel heller ikke et sympatisk trekk at han slår dama. Mulig dette er et resultat av "man høster som man sår"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Snart begynner vel bmwnissen å ringe dama på jobb o.l bare for å sjekke at hun faktisk er der hun sier hun er...Det er vel heller ikke et sympatisk trekk at han slår dama. Mulig dette er et resultat av "man høster som man sår"... Man trenger ikke å bli " frekk" her inne Han veit godt nok hva han har gjort, og er bra sikker på at han angrer på det. Situasjonen hans er vanskelig nok fra før av, så det gjør ikke saken noe bedre å gjenta den slåinga osv flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Snart begynner vel bmwnissen å ringe dama på jobb o.l bare for å sjekke at hun faktisk er der hun sier hun er...Det er vel heller ikke et sympatisk trekk at han slår dama. Mulig dette er et resultat av "man høster som man sår"... voksent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Snart begynner vel bmwnissen å ringe dama på jobb o.l bare for å sjekke at hun faktisk er der hun sier hun er...Det er vel heller ikke et sympatisk trekk at han slår dama. Mulig dette er et resultat av "man høster som man sår"... voksent.. Sleng inn en hundepeiler i bilen som er Gps-basert. Eventuelt noe greier i telefonen. ingen som trenger og vite noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå