Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd

528i
 Share

Anbefalte innlegg

Tvilsomt Wicky ;)

Men var veldig godt og høre ting ordna seg for deg, fulgte med her helt siden første gang du spurte om råd, og syntes det var bra og lese at det endelig ble bedre.. Virker som hun er relativt ferdig med han siden hun sletta han på FB og sier han maser så mye osv.. Håper det holder seg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så går det etpar dager før nissen igjen ramler innom innboksen på fruen tlf ved en tilfeldighet og finner enda flere meldinger.. Evt finner han ingen og synes det er mistenkelig og.. Fra mitt ståsted ser det ut som at tilliten er borte, er den borte er det i mine øyne over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så går det etpar dager før nissen igjen ramler innom innboksen på fruen tlf ved en tilfeldighet og finner enda flere meldinger.. Evt finner han ingen og synes det er mistenkelig og.. Fra mitt ståsted ser det ut som at tilliten er borte, er den borte er det i mine øyne over og ut.

Godt poeng! Jeg reagerte litt på at han snoker såpass i samboerens ting. Hvis du sjekker tlf og pcen til folk er du en kontrollfrik, og slike folk ville ikke jeg bodd sammen med. Ser ikke helt at man kan bygge en framtid sammen når begge parter er såpass ustabile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng! Jeg reagerte litt på at han snoker såpass i samboerens ting. Hvis du sjekker tlf og pcen til folk er du en kontrollfrik, og slike folk ville ikke jeg bodd sammen med. Ser ikke helt at man kan bygge en framtid sammen når begge parter er såpass ustabile.

Det var vell litt hardt? Handler kanskje mer om at når man bor sammen blir det fort til at man ser slike ting. Uansett er nok det langt fra kontrollfrik til det jeg ser på som litt sunn nysgjerrighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilbert: Jeg er enig med deg. Når man bor ilag og merker slike ting, vil man jo finne ut om det er en annen mann inni bildet hvis dere skjønner? Jeg forstår "bmwnissen99" godt her. Hadde heller ikke stolt helt på henne etter samtalene og slikt, men siden hun viste han facebook-samtalene, betyr det vell at hun angrer og fortsatt er glad i nissen? Jeg synes du skal fortsette å være sammen med henne, og bare stole på henne, og at slike ting ikke skjer igjen. Forhold skal ikke være enkelt, men når du er såppas glad i jenta di, så er det vanskelig å si ordene " dette går ikke lengere ". Håper noen her inne er litt enig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart begynner vel bmwnissen å ringe dama på jobb o.l bare for å sjekke at hun faktisk er der hun sier hun er...

Det er vel heller ikke et sympatisk trekk at han slår dama. Mulig dette er et resultat av "man høster som man sår"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart begynner vel bmwnissen å ringe dama på jobb o.l bare for å sjekke at hun faktisk er der hun sier hun er...

Det er vel heller ikke et sympatisk trekk at han slår dama. Mulig dette er et resultat av "man høster som man sår"...

Man trenger ikke å bli " frekk" her inne ;) Han veit godt nok hva han har gjort, og er bra sikker på at han angrer på det. Situasjonen hans er vanskelig nok fra før av, så det gjør ikke saken noe bedre å gjenta den slåinga osv flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

voksent..

Sleng inn en hundepeiler i bilen som er Gps-basert. Eventuelt noe greier i telefonen. ingen som trenger og vite noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...