Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd

528i
 Share

Anbefalte innlegg

Tror Nissefar og Nissemor kan bryte opp før som sist igrunn.

Er jo ett forhold som har gått i grøfta noen ganger allerede, og alle berginger og påfølgende oppretting er rett og slett kortvarig glede med dertil større utforkjøringer i vente. Det ender med totalvrak til slutt.

Gi slipp før det blir for jævlig. Det er IKKE verdt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så går det etpar dager før nissen igjen ramler innom innboksen på fruen tlf ved en tilfeldighet og finner enda flere meldinger.. Evt finner han ingen og synes det er mistenkelig og.. Fra mitt ståsted ser det ut som at tilliten er borte, er den borte er det i mine øyne over og ut.

Godt poeng! Jeg reagerte litt på at han snoker såpass i samboerens ting. Hvis du sjekker tlf og pcen til folk er du en kontrollfrik, og slike folk ville ikke jeg bodd sammen med. Ser ikke helt at man kan bygge en framtid sammen når begge parter er såpass ustabile.

Er ikke snakk om og snoke, jeg er heller ikke kontroll freak da jeg faktisk ikke har sett på telefon eller pc på nesten 7 år men den siste tiden har henne vært veldig bevist for og gjemme telefonen hele tiden før lå den på bordet mens nå graver hu den ned i sofaen osv.

Så trur du ikke skal komme med slike utalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å søke hjelp på Bimmers om mitt forhold en gang skulle skrente litt.. :-k

Det står det respekt av, var skeptisk selv før jeg skrev mine innlegg men nå som jeg har gjort det trur jeg det har vært noe av det lureste jeg kunne ha gjort selv om enkelte brukere har kommet med frekkheter så må man nesten regne med slikt.

Men pga mange bra svar og at mange av dere delte egene opplevelser og erfaringer har jeg bestemt meg for hva jeg skal gjøre.

hadde det ikke vært for enkelte av dere trur jeg at jeg hadde vært griseforbanna og skikkelig frustrert enda.

Som sagt jeg vet hva jeg skal gjøre nå og jeg vil si takk for all støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å søke hjelp på Bimmers om mitt forhold en gang skulle skrente litt.. :-k

Det står det respekt av, var skeptisk selv før jeg skrev mine innlegg men nå som jeg har gjort det trur jeg det har vært noe av det lureste jeg kunne ha gjort selv om enkelte brukere har kommet med frekkheter så må man nesten regne med slikt.

Men pga mange bra svar og at mange av dere delte egene opplevelser og erfaringer har jeg bestemt meg for hva jeg skal gjøre.

hadde det ikke vært for enkelte av dere trur jeg at jeg hadde vært griseforbanna og skikkelig frustrert enda.

Du kan bare dele med oss om hvordan du gjør ting. Vi støtter deg uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare dele med oss om hvordan du gjør ting. Vi støtter deg uansett :)

Takk for det, er nettopp sånne støttende meldinger som gjorde at jeg la ut alt her, pga da kan folk i samme situasjon lese her om tips til hva de kan gjøre.

Vil faktisk anbefale andre om og gjøre det samme, selv om noen personer her alltid kommer til og selnge dritt så har det kommet mye støtte og gode ord som har hjulpet meg mye.

Er sikkert litt kleint for noen å legge ut slikt men dette hjelper faktsik og som sagt jeg angrer ikke.

Men når det gjelder min avgjørelse må jeg nok bite i det sure eple, føler jeg gir alt men får ingenting tilbake, så er vel ikke håp lengre :( .

Klarer ikke å tenke på noe annet enn hu akuratt nå, hu betyr så mye for meg og alle de minnene vi har sammen osv leit at jeg ikke kan være sammen med henne mere.

Er trist og lei meg nå men er jo vanlig da man har elsker en så lenge og plutselig er det slutt,man kjenner hverandre veldig godt etter så mange år. Men jeg vet ikke om jeg kan stole på henne lengre, og tilitt er grunnregel nummer 1 i ett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når en velger å spørre om hjelp i samlivet på ett åpent forum må man tolerere at ikke alle er enige og stryker en med hårene.

La oss ikke være så sensitive.. Skjønner greia med myke menn og det der, men det får da være grenser for ømfintlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at det er dumt å spørre om råd, men kvaliteten på rådene som blir gitt på et BMWforum er ikke alltid like gode. ;)

Og det er ikke bare samlivsrådene det gjelder for og si det sånn.

I forhold til at det ikke stilles noen krav for å kunne skrive her inne (heller ikke medlemskontingent) synes jeg faktisk at nivået på forumet er rimelig bra. Noen bidrar med mer fornuftige innlegg enn andre, men jevnt over skriver folk så godt de kan ut fra de forutsetningene de har.

Apropos Facebook og samlivsproblemer....

http://www.fri.dk/kaerlighed/facebook-b ... skilsmisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når en velger å spørre om hjelp i samlivet på ett åpent forum må man tolerere at ikke alle er enige og stryker en med hårene.

La oss ikke være så sensitive.. Skjønner greia med myke menn og det der, men det får da være grenser for ømfintlighet :)

Her treffer du spikeren igjen. Roper man i skogen kan man ikke være redd for svar. Veldig kjerring-aktig at man skal ha et spesifikt svar, og blir sur hvis man ikke får det svaret man ønsker.

Nordmenn er så sensitive og politisk korrekte, så spørs vel om ikke Hafsmo må trå til med litt sensurering for at ingen skal bli støtet/krenket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...