Aguilera Skrevet Mars 22, 2005 Share Skrevet Mars 22, 2005 jeg har tatt til fornuft! Jeg lurer egentlig litt på hva "å ta til fornuft" innebar jeg da... Heeeh, jeg oxo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinapijah Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Ikke bra Fant nettop ut at min type har hatt sex med ei anna jente. Han sa at han var med venner, så hadde han reist på hytte tur med en gjeng. Dette skjedde 2 helger etter hverandre. Da hadde sleipingen hatt sex med dama :S Å hun er ikke serlig pen Han nekta for dette , men når 4 stk kunne bekrefte dette, måtte han gi seg. Ikke så koselig, da han var jomfru da jeg møtte han. Holder fortsatt på, men vet ikke om jeg klarer å bli sammen med han igjen:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 uff... Den er lei Gå selv rundt med litt mistanker ang dama.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Nordenget Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Det med damer og sånne ting blir vi aldri kloke på ....Mitt motto er del godene........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 litt feil forum for dette tema føler jeg dere får ha lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Utropskap er veldig gøy! Går alltid rundt med en bitteliten misstanke om at dama er utro mot meg, det slår aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 uff... Den er lei Muligens ikke lurt å si det her Dump henne nå! Som en sa; en gang utro, alltid utro! jonas523: Vi trenger et ot-forum her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 3 år gammel tråd fatisk men utroskap er aldri gøy :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Så det er dessverre mye sant i utsagnet "en gang utro, alltid utro". Eller som min bror sa, "alle damer er horer, det gjelder bare å finne den beste hora" alle damer er horer, men kun de smarte som tar betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Men, noen som vet hvordan det gikk med trådstarter? 528i, hvordan gikk det? Vet ikke om du fortsatt er en aktiv bruker her jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 det er flere fisk i havet eller som min bestefar sa langt å gå fi##e å få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 bare og pelme ut sånne kjærringer når dem ikke kan prate om det er noe galt i forholdet. er du som står tilbake med rak rygg.stå på..mye herlige damer der ute:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Så det er dessverre mye sant i utsagnet "en gang utro, alltid utro". Eller som min bror sa, "alle damer er horer, det gjelder bare å finne den beste hora" alle damer er horer, men kun de smarte som tar betalt! Drittpreik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 bare og pelme ut sånne kjærringer når dem ikke kan prate om det er noe galt i forholdet.er du som står tilbake med rak rygg.stå på..mye herlige damer der ute:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Min mening er nulltoleranse, når dama blir dyppa av andre karer bak ryggen din, det finnes alltids noe bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå