Gå til innhold

Er du lei? du som har diesel

520d
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, tenker meg å bytte til en E220 cdi 2003 modell, prøvekjørte her om dagen, var jo knall hørtes ut som bensin, kunne ikke høre at dedt var diesel, en skikkelig bra motor må jeg si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 4 BMW diesler og er ikke lei enda.

Det er jo bare når de går på tomgang at du merker det mest, særlig har jeg merket en litt "hardere" gange etter trimming.

Men må jo innrømme at det er litt kjip lyd når du drar på også da, når jo ikke akkurat de høye turtallene.

Det kjipeste var når jeg surfet på en eller annen BMW internettside, klikket på diesel og ble linket til siden for norsk bondelag :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid hatt bensinbil.men fant ut jeg skulle kjøre billig i vinter og kjøpte en 324 td. ettermonterte en audi rs2 cooler og bilen er ganske så sprek!kjempebil!! synes lyden er ganske rå,men gleder meg til å ta ut bensinbilen til sommern å få litt hylende turtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er lyden av 4 sylindra dieselmotor du henviser til. så forstår jeg deg godt, for det er ingen grom lyd.

Orntli' gnierlyd d. Har ennå ikke hørt en 4 sylindra diesel med grom lyd.

Men en 6 sylindra diesel, med effektanlegg og konfilter er susen :D

Her må jeg si at Bmw virkelig har fått det til.

Noen her som har 530 diesel med effektlanlegg og konfilter? :)

Litt nysgjerrig på hvordan det høres ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle vært linka til norges bondelag hele gjengen!

Diesel hører bare til i lastebiler og traktorer. Og knapt der!

Ulyd og lite effekt i forhold til motorvolumet..

Diesel har ingen fordeler i en bmw, hvis ikke du tilfeldigvis eier en hest (som du må trekke i en tillhenger)

fri og bevaremeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuften forteller meg at de nye dieselmotorene til BMW er helt utmerket, men jeg må nok gå noen runder med meg selv før jeg finner på å kjøpe en... Gammel vane osv.

Eldre dieselmotorer er vel noe av det mest usexy jeg kan tenke meg. Det er ganske mange andre ting jeg skal klare meg uten før jeg kjøper noe som inneholder en slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...