520d Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Noen som er lei Diesel lyden, uff!! Begynner å bli trett! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg kjørte dieselbil i 3 år. Låt jo som en traktor på tomgang, men i fart var det aldri plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg har kjørt En haug med dieselbiler, og må si at man blir litt lei. kjører jo diesel i lastebilen, men er da annerledes, men en kjedelig lyd egentlig.. har du tenkt til å kjøpe ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2005 ja, tenker meg å bytte til en E220 cdi 2003 modell, prøvekjørte her om dagen, var jo knall hørtes ut som bensin, kunne ikke høre at dedt var diesel, en skikkelig bra motor må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Diesellyd er deilig det. Spesielt sekseren... Hvis man sammenlikner med f.eks samme årsmodeller VAG produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Han som kjøpte mine gamle felger hadde en 525Dat, og den var jaggu strøken.. diesellyden var ikke av det aller sterkeste, og det var egentlig ganske så grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Har hatt 4 BMW diesler og er ikke lei enda. Det er jo bare når de går på tomgang at du merker det mest, særlig har jeg merket en litt "hardere" gange etter trimming. Men må jo innrømme at det er litt kjip lyd når du drar på også da, når jo ikke akkurat de høye turtallene. Det kjipeste var når jeg surfet på en eller annen BMW internettside, klikket på diesel og ble linket til siden for norsk bondelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Har kjørt E60 525dA. Syntes ikke det var mye diesellyd å bry seg om der i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 har alltid hatt bensinbil.men fant ut jeg skulle kjøre billig i vinter og kjøpte en 324 td. ettermonterte en audi rs2 cooler og bilen er ganske så sprek!kjempebil!! synes lyden er ganske rå,men gleder meg til å ta ut bensinbilen til sommern å få litt hylende turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Dersom det er lyden av 4 sylindra dieselmotor du henviser til. så forstår jeg deg godt, for det er ingen grom lyd. Orntli' gnierlyd d. Har ennå ikke hørt en 4 sylindra diesel med grom lyd. Men en 6 sylindra diesel, med effektanlegg og konfilter er susen Her må jeg si at Bmw virkelig har fått det til. Noen her som har 530 diesel med effektlanlegg og konfilter? Litt nysgjerrig på hvordan det høres ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Dere skulle vært linka til norges bondelag hele gjengen! Diesel hører bare til i lastebiler og traktorer. Og knapt der! Ulyd og lite effekt i forhold til motorvolumet.. Diesel har ingen fordeler i en bmw, hvis ikke du tilfeldigvis eier en hest (som du må trekke i en tillhenger) fri og bevaremeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 forresten 520D: jeg kjører dieselbil hver dag, og jeg er drittlei! mest på grunn av motorkarakteristikken, ikke pga. lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg er lei diesel luktet!! Stinker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Fornuften forteller meg at de nye dieselmotorene til BMW er helt utmerket, men jeg må nok gå noen runder med meg selv før jeg finner på å kjøpe en... Gammel vane osv. Eldre dieselmotorer er vel noe av det mest usexy jeg kan tenke meg. Det er ganske mange andre ting jeg skal klare meg uten før jeg kjøper noe som inneholder en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 8, 2005 Share Skrevet Mars 8, 2005 Diesel høres ut som en jævla traktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå