Fredrik Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg spiller stadig den originale "Medal of Honor Allied Assault"...blir ikke lei av den. Men det er mer stemning i spillene fra idsoftware. Litt mer psycho-nazi følelse liksom i "Return of castle Wolfenstein"...stemningen betyr mye selvom spillet begynner å bli gammelt. Doom 3 skuffet imidlertid skikkelig og "Call of duty" var en dårlig kopi av "MOHA". "Medal of Honor Pacific Assault" er egentlig litt kjedelig. Er det noen som har testet "Medal of Honor European Assault ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Jeg ble småhekta på Rainbow six jeg Synes det er et ganske så bra spill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 bmwE9, id greier jo aldri finne på noe nytt. De har utrolige gode motorer, grafikken er fin og alt det der, men spillene i seg selv er kjedelige. Men når alle de forskjellige frivillige får laget litt mods så blir det bra For øvrig er det orginale No one lives forever utrolig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet April 22, 2005 Share Skrevet April 22, 2005 Siste jeg har spilt er Joint Operations og IGI2. Morsomt for en kort stund, men jeg skjønner at noen blir hekta på den typen spill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå