Gå til innhold

Hvem er Norges dårligste i engelsk? :P


Aguilera
 Share

Norges dårligste i engelsk :P  

60 stemmer

  1. 1. Norges dårligste i engelsk :P

    • Kjell Magne Bondevik
      10
    • Kongen
      2
    • Mette Marit
      1
    • Jens Stoltenberg
      1
    • Valgjerd S. Haugland
      3
    • Andre??
      5
    • Petter Solberg
      39


Anbefalte innlegg

Heheh, bare for hekkan....

Etter å ha sett på reklamen for Big One Rally Supreme litt for mange ganger, så har det klikka for meg! Petter Solberg e jo bare så sinnsykt elendige i engelsk at eg blir flau på hans vegne når eg ser den reklamen :P - Dis has biin mai biggest driim in de håol vørl :lol::lol:

Noen som synes det fins noen som er verre?? :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St thomas!! han der sangaren... du kan jo meste høyra k gada i oslo han komme frå...!!

Eksempel: St. Thomas - A long long time elle k an hette.... :D

han suge i engelsk... ellers e d jo Petter Solberg... ååhhhhh... hate den engelsken jah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter'n var utrolig dårlig på engelsk gramatikk og uttale, ja...

Det klippet i reklamen du viser til er fra da han vant siste løpet i Wales 2003 og han hadde nettopp blitt verdensmester!

Jeg tror han var rimelig oppkjørta akkurat da og tenkte vel ikke så mye på gramatikk akkurat da. Hvis du ser på rallysendingene på TV2 nå så ser du at han har kommet seg betraktelig og begynner å få til engelsken ganske bra :-)

Hilsen en kjempestor Petter fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nesten ta med han gamle konserndirektøren i telenor (hermansen eller noe?) såg han på tv når han var i usa for og sette telenor på børs, alt ant enn imponerende :o

Ja...Tormod Hermansen´s seanse i New York husker jeg også. :roll: Thor Heyerdahl (KonTiki, Ra I/II og Tigris) var forøvrig heller ikke spesielt god i Engelsk. Problemet for nordmenn er ofte ikke uttalen av ordene, men heller en mangel på et godt ordforåd. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte kommentert Petters dårlige engelsk (Og det gjelder jo ikke bare ham! Jeg synes jo at t.o.m. at en del av de som har engelsk som morsmål innenfor forskjellige former for motorsport snakker dårlig engelsk...), men i det siste har han da kommet seg veldig?!

Thor Heyerdal snakket jo egentlig meget godt engelsk. Jeg så en gang et intervju med ham hvor han sa at han hadde lagt seg til den særegne måten å snakke på fordi et enkelt ordforråd gjorde det lettere å bli forstått og at tonefallet gjorde det umulig for noen å ta ham for brite eller amerikaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig i att Petter`n har kommet seg mye i det siste...er ikke helt enig i den listen der,en del av de er jo riktig gode i engelsk.

Kongen har jo fått engelsken inn med morsmelka.

Og "sørlandsporten" er også god i engelsk,hun har vel også Australsk aksent etter et opphold down under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dette bety?

Har noen av dere hørt KJell Magne Bondevik?

Han skulle egentlig være med i Larry King sitt show på CNN, husker ikke i hvilken sammenheng.

Men de kuttet ut hele programmet pga engelsken til Kjell var helt på trynet.

Petter får nå hvertfall prate på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...