jcvold Skrevet April 26, 2005 Forfatter Share Skrevet April 26, 2005 jeg har e36,og synte e46 er fin,så du er ikke alene om det! eneste bmw jeg syntes er stygg er z3coupe,med det stygge taket på! (no affence hvist dert er noen som har det selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 At E90 teknisk og ytelsesmessig er den beste 3-serien til nå er jo opplagt. Alt annet hadde jo vært uhørt & katastrofe. Jeg har prøvd 320i og den var fantastisk bra å kjøre imho. Design vil imidlertid alltid være en smakssak. Jeg synes personlig e46 er penere fra alle vinkler. Men siden jeg har en selv så er jeg selvfølgelig inhabil.Håper sportspakken blir like bra på E90 som den er på E46. Da er det håp. Neida...du er absolut ikke inhabil...iom. at du selv har en E46 vet du hva du snakker om...ergo er du habil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Noen som har set bilde av hvordan stasjonsvogn / touring blir? eller har det ikke kommet bilde av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Noen som har set bilde av hvordan stasjonsvogn / touring blir? eller har det ikke kommet bilde av det? http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=50611#50611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå