R Andersen Skrevet Mars 29, 2005 Share Skrevet Mars 29, 2005 Fant nettopp rust på panseret mitt jeg og, på undersiden av panseret rett over lyktene på begge sider.... Det er en e46 2000mod. Hva kommer de til å gjøre med bilen hvis jeg drar til bmw da? dra på bmw og hør. har inntrykk av at de er veldig velvillige med å få fikset opp i defekter/rust. samme sted som min kompis hadde fått rustproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 har fått rust på bagasjelokket jeg! bilen skal på storservice til uka og da skal jeg få ordnet alle de tinga som er "litt annerledes enn de skal være" rust, defekt bakdemper, risting i forstilling og generell service1/2 overhaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrisan Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Fant nettopp rust på panseret mitt jeg og, på undersiden av panseret rett over lyktene på begge sider.... Det er en e46 2000mod. Hva kommer de til å gjøre med bilen hvis jeg drar til bmw da? Du får nytt panser garantert!! Jeg fikk nytt kun få dager før garantien gikk ut! Det er jo helt tragisk at biler til flere hundre tusen ruster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Det er helt elendig....Men så lenge de retter opp etter seg så er det litt bedre. Bør kanskje se etter rust på hele bilen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimrisan Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 ja sjekk bakluke og dører! Jeg hadde min på NAF for en sjekk før garantien gikk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 hva i helvete, her er det snakk om 2003modeller som får rust, hva kommer det av, dette sårer meg noe jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 Nope...BMW her i Danmark aksepterer ikke at de sorte platene mellom dørene ved midtstolpen er en del av karosseriet og rustgarantien gjelder derfor ikke...ikke her i Danmark i alle fall. BMW her i Århus skiftet imidlertid delen gratis mot at jeg betalte for selve delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 For noe bullshit. Var vel ikke dyre delene, men allikevel, jeg tror jeg hadde skrevet et fint brev til BMW Danmark eller daglig leder hos BMW-forhandleren og sagt fra hva jeg mente om slik behandling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Nope...BMW her i Danmark aksepterer ikke at de sorte platene mellom dørene ved midtstolpen er en del av karosseriet og rustgarantien gjelder derfor ikke...ikke her i Danmark i alle fall. BMW her i Århus skiftet imidlertid delen gratis mot at jeg betalte for selve delen. den delen er vel heldigvis ikke så dyr da.. har du sjekket panser og bakluke for rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 For noe bullshit.Var vel ikke dyre delene, men allikevel, jeg tror jeg hadde skrevet et fint brev til BMW Danmark eller daglig leder hos BMW-forhandleren og sagt fra hva jeg mente om slik behandling... Det er eksakt hva jeg har store planer om å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 Nope...BMW her i Danmark aksepterer ikke at de sorte platene mellom dørene ved midtstolpen er en del av karosseriet og rustgarantien gjelder derfor ikke...ikke her i Danmark i alle fall. BMW her i Århus skiftet imidlertid delen gratis mot at jeg betalte for selve delen. den delen er vel heldigvis ikke så dyr da.. har du sjekket panser og bakluke for rust? Nei...delen koster heldigvis ikke mer enn ca. dkr. 250,- Jeg har så langt ikke rust på panseret og/eller bakluken, men jeg tror allikevel at jeg kommer til å levere bilen inn for en omgang ekstra rustbeskyttelse iom. at jeg ikke kommer til å kjøpe en E90...ikke en av de første årgangene i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Fant enda mer rust på bilen i påsken. Fant litt for mye rust på høyra hjulbue bak. Kanskje ta en tur til Bavaria eller noe. Rusta på bakluka mi fant jeg forøvrig der gummigjennomføringen til ledningene går inn. Kunne ikke se det uten å ta den av. Fant det ut da jeg strakk ledning til bagasjeromsbryteren da jeg monterte alarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 DU HAR REKLAMASJONSRETT I 5 ÅR! DET DER KAN DU FÅ BYTTET UT! VISS DET BLIR PROBLEM SÅ SIER DU AT DU SKAL GÅ TIL FORBRUKERRÅDET! DA BEGYNNER DET Å HJELPE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Nope...BMW her i Danmark aksepterer ikke at de sorte platene mellom dørene ved midtstolpen er en del av karosseriet og rustgarantien gjelder derfor ikke...ikke her i Danmark i alle fall. BMW her i Århus skiftet imidlertid delen gratis mot at jeg betalte for selve delen. Har vært med på å skifte de på garanti(jobb og del) i Norge,så da burde det vel dekkes der også!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 Nope...BMW her i Danmark aksepterer ikke at de sorte platene mellom dørene ved midtstolpen er en del av karosseriet og rustgarantien gjelder derfor ikke...ikke her i Danmark i alle fall. BMW her i Århus skiftet imidlertid delen gratis mot at jeg betalte for selve delen. Har vært med på å skifte de på garanti(jobb og del) i Norge,så da burde det vel dekkes der også!? Du kan så si, men jeg gidder ikke å krangle med BMW Danmark for dkr. 214,19,- Jeg sparer heller kruttet til en annen gang når det kanskje er et alvorlig rustproblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå