SeT Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Hvor lenge tror du at du mister lappen for a? Du kan jo skylde på at gassen hengte seg opp... kan hjelpe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Men kjørte du for fort da...var det ikke bare overraskende glatt på veien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcgustad Skrevet April 2, 2005 Forfatter Share Skrevet April 2, 2005 Det var helt tørr asfalt Skal legge ut flere bilder når jeg får bildene med purken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 uff dette så stygt ut, du må ta det med ro da mann, Bmw er garantert det beste ikke noe vits i å vise disse japsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te em Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 uff dette så stygt ut, du må ta det med ro da mann, Bmw er garantert det beste ikke noe vits i å vise disse japsene BMW E34 520i = 0-100 på ca 10 sekund Nissan 200sx = 0-100 på 7,5 sekund. Jeg hadde ikke engang giddet og prøvd meg mot en 200sx hvis jeg hadde kjørt 520. De har vel noelunde samme prestanda som 535i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Shit, det der så skikkelig ille ut ja.. Helt utrolig at du kom så heldig fra det.. Sier vel litt om hvor sikre disse bilene er? Kupeen ser jo hel ut. Ingen pekefinger her altså, men brukte du beltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 holy malony! Var ikke et lite krash det der Bra det gikk bra med deg iaff. menne, selg meg angeleyes'a billige nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcgustad Skrevet April 3, 2005 Forfatter Share Skrevet April 3, 2005 holy malony!Var ikke et lite krash det der Bra det gikk bra med deg iaff. menne, selg meg angeleyes'a billige nå da Angeleyes'a skal settes på den nye E34'n som jeg er på utkikk etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Får ikke noe medfølelse fra meg. Ser andre tråder der folk irriterer seg over høye forsikringer. Her er et godt eksempel på hvorfor . Godt du kom uskadd fra det og at det bare var deg selv det gikk utover (og bilen). Håper du har lært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Hvor lenge tror du at du mister lappen for a? Du kan jo skylde på at gassen hengte seg opp... kan hjelpe:P "eeeh, foten sovna?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Har purken noe bremsespor å måle deg ut fra?? Vist ikke er det bare å nekte! for all del ikke innrøm noe, det hjelper bare purken... De må bevise at du faktisk kjørte for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Grattis du har kondemnert bilen, Ganske bra også etter hva jeg kan se Og du forresten, jeg bare lurer, hvor gammel sa du at du var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 kanskje like greit vist politiet tar lappen for godt ikke rart at det blir drept flere hundre menesker i trafikken hvært år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hcgustad Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Har purken noe bremsespor å måle deg ut fra?? Vist ikke er det bare å nekte! for all del ikke innrøm noe, det hjelper bare purken... De må bevise at du faktisk kjørte for fort. Purken har ikke noe bremsespor, men en deeeel skrensespor:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Får ikke noe medfølelse fra meg. Ser andre tråder der folk irriterer seg over høye forsikringer. Her er et godt eksempel på hvorfor . Godt du kom uskadd fra det og at det bare var deg selv det gikk utover (og bilen). Håper du har lært ufattelig korrekt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå