PK Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 DRITpen bil!! Skikkelig gjennomført om pen!! Hvor mye koster en M3 Sport Evolution? Kosta meg ca. 220 000,- Men jeg importerte den selv, så jeg sparte vel ca. 40 000,- til 30 000,- Har vel lagt i den mellom 20 000,- og 30 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Satan å rå bil Har alltid hatt lyst på akkurat den typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 D-a-m-n Ett stykke pen bil der ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Dette var en skikkelig fin E30 M3 Evo2, men den burde i mine øyne ha vært 100% original...mest fordi den er produsert i et så forsåvidt begrenset antal at den med tiden kommer til å komme i samme klasse som E9 3.0 CSL, E36 M3 GT og E46 M3 CSL. En liten digresjon: Det er liten tvil om at denne Evo´en er en hurtig bil, men den er faktisk kun 0,3 sekunder hurtigere enn E46 330i både når det gjelder 0-100 Km/t og 0-1000 meter. Toppfarten er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Dette var en skikkelig fin E30 M3 Evo2, men den burde i mine øyne ha vært 100% original...mest fordi den er produsert i et så forsåvidt begrenset antal at den med tiden kommer til å komme i samme klasse som E9 3.0 CSL, E36 M3 GT og E46 M3 CSL. En liten digresjon: Det er liten tvil om at denne Evo´en er en hurtig bil, men den er faktisk kun 0,3 sekunder hurtigere enn E46 330i både når det gjelder 0-100 Km/t og 0-1000 meter. Toppfarten er den samme. Det kan godt hende det. Jeg tok uttgangspunkt i fakta fra en engelsk e30 m3 side og la til mine modifiseringer. D er en sport evo (evo III) ikke en evo II. Forresten, så har jeg alle de originale delene enda utenom felger og fjærer/dempere, men dette er lett å få tak i i usa eller tyskland, så å få den original igjen er ikke et problem for dem som ønsker det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Skikkelig fin den bilen der ja, kunne faen meg tenkt meg den altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 grunnet mangel på noe mer fantasifullt å si får jeg bare føye meg i rekken å si NYDELIG bil.. akkurat sånn skull jeg også hatt men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Du PK ! Kjenne du jone ? han drive å "sparkle" en BMW på ålgård ! Har hørt at at bruker din m3 til å så på når han skal sparkle linjene på den andre e-30. Har du sett den på ålgård ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Du PK ! Kjenne du jone ? han drive å "sparkle" en BMW på ålgård !Har hørt at at bruker din m3 til å så på når han skal sparkle linjene på den andre e-30. Har du sett den på ålgård ?? Ja det e min han bruke. Kjent jone siden eg va 2 uker gammale. Har sitt den på ålgård, litt for vill styling for min del men ser ut til å bli et gjennomført og flott prosjekt. Jone e faen dreven.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ja, Eg synnest Geir sin hartge komme te og ble bra! Men eg har hørt Mye skrøyd om din m3. Ja det e mye fint arbeid på den bilen. Her e det noe bilder av den : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ja den var snaxs'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 kjempefin M3! så på noe E30 M3 selv men var ikke noe som fristet men den der så "cleen" ut assa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Kjempefin Härtge !! Har en følelse av å ha sett den bilen før. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Bilen på bile er ikke en m3 men en 323i Hartge. Det er et gjennomført prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Hartge'en er ikke min bil, min bil er det link til i innlegg nr.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå