Gå til innhold

Hvilke bilmerker liker vi IKKE?

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med noen hederlige unntak som s2000 og nsx så er det meste fra japan sørgelige greier. Samme gjelder det meste fra vag.

Eldre citroen er noe av de kuleste bilene som finnes. DS f.eks er helt konge.

DS´en var uten tvil sånn ca. 50 år for tidlig ute da den kom på markedet i 1955. :D Jeg har også stor sans for Citroën CX og XM...de representerer alt hva Frankrike står for...på godt og vondt. :wink: Japanske biler er generelt absolut ikke dårlige biler, men de mangler ofte et salgsfremmende image og en stilmessig kontinutet. Honda har generelt en konstruksjonsintegritet som på mange måter setter BMW i forlegenhet og Subaru produserer modeller som objektivt nok er de mest holdbare bilene på markedet. Saken er at det faktisk er vanskelig å finne en bilprodusent som kun produserer søppel, men Lada og Kia er helt klart gode kandidater. Allikevel er en Lada Niva helt klart bilen for deg som har tenkt til å krysse den russiske taiga på vei til Vladivostok. :D

Artige biler fra utradisjonelle produsenter: Citroën C4 VTS Coupe, Opel Astra 2.0 Turbo Sport, Opel VX220, Ford Focus ST, Honda Civic 2.0 i-VTEC Type-S, Honda S2000, Honda NSX, Lexus IS, Lexus LS, Mazda MX-5, Mazda RX-8, Mitsubishi Lancer EVO III, Peugeot 206 2.0 GTi, Renault 2.0 Sport 182, Subaru Impreza 2.0 WRX STi og VW Golf 2.0 GTI. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Vectra: fy flate, måtte bruke bagasjerommet som dør, siden sentrallåsen bare funket der. Hvis sikringen til kjørelysene går, så funker ingenting, bortsett fra kjørelysene.

Hunnday: Rett og slett grusomt.

Gamle Volvoer: Huff.

Og generalt sett misliker jeg alt med forhjulstrekk. Det er det farligste jeg har vært med på å kjøre, understyring er noe feanskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. GAZ Wolga, UAZ etc... (Ikke mange av dem her i furet værbitt men...)

2. LADA (tror det meste er blitt sagt...)

3. Citroen (Etter jeg så "padda" var jeg sengeliggende i 3 dager)

4. Hyundai (CRAP!)

5. FIAT (Urgh.....)

6. Daewoo (Lagde ikke disse egentlig støvsugere??)

7. Chrysler, Dodge, Chevrolet etc.... (harry)

8. Renault :x

9. Peugot (405 T16 Rally Pikes Peak er jo litt fet da....)

10. Vauxhall (En enda mer råtten Opel)

Sterke meninger, he he 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. GAZ Wolga, UAZ etc... (Ikke mange av dem her i furet værbitt men...)

2. LADA (tror det meste er blitt sagt...)

3. Citroen (Etter jeg så "padda" var jeg sengeliggende i 3 dager)

4. Hyundai (CRAP!)

5. FIAT (Urgh.....)

6. Daewoo (Lagde ikke disse egentlig støvsugere??)

7. Chrysler, Dodge, Chevrolet etc.... (harry)

8. Renault :x

9. Peugot (405 T16 Rally Pikes Peak er jo litt fet da....)

10. Vauxhall (En enda mer råtten Opel)

Sterke meninger, he he 8)

Dette er også en Volga...ikke helt original, men allikevel ganske cool. :D Men du...hvordan kan en Vauxhall være mer råtten enn en Opel når det er de samme bilene produsert på den samme fabrikken ? :?

volga-07.jpg

volga-04.jpg

volga-20.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeh... den var vel ikke helt orginal nei :D

Mener jeg har sett en oversikt ett sted som viste at det var en god del mer feil med Vauxhall enn Opel.... Prata med en ivrig Opel eier om det også... men er ikke helt sikker, er en stund siden, uansett lager de ikke mange drømmebiler noen av dem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har sett mazda 121?? det tror jeg er en av de styggeste bilene jeg vet om, det går en sånn en i Skien, med kamelonlakk! :stupid: hehe...

off dei e stygge!!! ser jo ud så et egg så sga sprenga!! :D

Lige ikke

Mercedez

Vw

Audi

å d mesta Japansk...

Peugeot kan eg liga for me he en 406, Renault for me he en Meganè å Twingo, Opel for en kamerat he en Kadett Gsi så går sinnsykt bra.. JAguar e jo konge.. pga me he en 62' MkII, å Mini e konge... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...