Gå til innhold

Hvilke bilmerker liker vi IKKE?

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg er mekaniker og snakker av mine erfaringer... : ALT av V.A.G er no dritt...endog, skoda er litt bedre sammenskrudd en de andre (pga arbeiderne som skrur skoda i de fattige land er litt mer redd for jobben sin)

Merc`e...de fleste som kjører merc`e får jo betalt for det (taxi)

biler som skal være japansk men er produsert i england er no dritt (mange bilprodusenter produserer faktisk bilene sine i england), koreanske biler liker jeg ikke- billige på alle måter...det kjennes!

så...skjønner jeg egentlig ikke hva folk misliker med volvo 240 og lada!? annet enn at de er utrolig stygge da...men holdebare er de!!! det vil jeg at de skal ha :)

BMW, ingen over ingen ved siden (ingen i nærheten) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biler som skal være japansk men er produsert i england er no dritt (mange bilprodusenter produserer faktisk bilene sine i england)

Jeg vet ikke om du er klar over det, men det bygges iallefall to "BMW" modeller i England i tillegg til en enkelt BMW motorserie. Rolls-Royce Phantom og Mini bygges i England. N42 motorserien produseres i England (bl.a E90/91 318i og 320i) og i tillegg har BMW en stor stål og aluminium-pressefabrikk i England som produserer chassis til bl.a Mini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. vi kjører vel uansett ikke bmw pga holdbarheten..?

Jeg gjør på en måte det.

Motormessig er de til å stole på.

Skal lete en del etter en bil som går så godt,og kan brukes så hardt uten at du ødelegger noe.

Plukket ut motoren min en gang grunnet råde bank(dårlig med olje),og da så jeg fortsatt krysshoningen,fra bilen var,i sylinderveggene.Regner med at denne motoren hadde gått ihvertfall 200".

Men den totale pakka bmw leverer til den prisen du får bilene for er den jeg er mest fornøyd med(selv om jeg langt ifra har hatt noen nye bmw`er da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er mekaniker og snakker av mine erfaringer... : ALT av V.A.G er no dritt...endog, skoda er litt bedre sammenskrudd en de andre (pga arbeiderne som skrur skoda i de fattige land er litt mer redd for jobben sin)

Merc`e...de fleste som kjører merc`e får jo betalt for det (taxi)

biler som skal være japansk men er produsert i england er no dritt (mange bilprodusenter produserer faktisk bilene sine i england), koreanske biler liker jeg ikke- billige på alle måter...det kjennes!

så...skjønner jeg egentlig ikke hva folk misliker med volvo 240 og lada!? annet enn at de er utrolig stygge da...men holdebare er de!!! det vil jeg at de skal ha :)

BMW, ingen over ingen ved siden (ingen i nærheten) :wink:

Nå tror jeg ikke du vet hva du snakker om, japser som er bygget i England ligger faktisk på kvalitetstoppen. Spiller ingen rolle hvor bilene blir produsert, det som betyr noe er hvilke krav lederne stiller. Japanske merker tåler ikke slurv fra arbeiderne slik som er vanlig på engelske merker, derfor blir en Toyota fra England like god som en fra Japan. Engelske merker som har fått utenlanske eiere er blitt MYE bedre også på grunn av større krav. Det handler bare om kvalitetssikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...