jcvold Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Volvo 240 må være noe av de schtøggeste som noengang er produsert! sjønner meg ikke på ungdom fra trøndellag som styler og setter turbo i den dritten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Mercedes....grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 VAG, æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 jeg er mekaniker og snakker av mine erfaringer... : ALT av V.A.G er no dritt...endog, skoda er litt bedre sammenskrudd en de andre (pga arbeiderne som skrur skoda i de fattige land er litt mer redd for jobben sin) Merc`e...de fleste som kjører merc`e får jo betalt for det (taxi) biler som skal være japansk men er produsert i england er no dritt (mange bilprodusenter produserer faktisk bilene sine i england), koreanske biler liker jeg ikke- billige på alle måter...det kjennes! så...skjønner jeg egentlig ikke hva folk misliker med volvo 240 og lada!? annet enn at de er utrolig stygge da...men holdebare er de!!! det vil jeg at de skal ha BMW, ingen over ingen ved siden (ingen i nærheten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 biler som skal være japansk men er produsert i england er no dritt (mange bilprodusenter produserer faktisk bilene sine i england) Jeg vet ikke om du er klar over det, men det bygges iallefall to "BMW" modeller i England i tillegg til en enkelt BMW motorserie. Rolls-Royce Phantom og Mini bygges i England. N42 motorserien produseres i England (bl.a E90/91 318i og 320i) og i tillegg har BMW en stor stål og aluminium-pressefabrikk i England som produserer chassis til bl.a Mini. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 .. vi kjører vel uansett ikke bmw pga holdbarheten..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 -Audi -Skropel (den nye typen med forhjulstrekk) -Hyundai Atos ÆSJ -Nissan Micra (grillen ser egentlig ut som en smiley) - Og stort sett alle nye biler med lykter som strekker seg langt over panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 .. vi kjører vel uansett ikke bmw pga holdbarheten..? Jeg gjør på en måte det. Motormessig er de til å stole på. Skal lete en del etter en bil som går så godt,og kan brukes så hardt uten at du ødelegger noe. Plukket ut motoren min en gang grunnet råde bank(dårlig med olje),og da så jeg fortsatt krysshoningen,fra bilen var,i sylinderveggene.Regner med at denne motoren hadde gått ihvertfall 200". Men den totale pakka bmw leverer til den prisen du får bilene for er den jeg er mest fornøyd med(selv om jeg langt ifra har hatt noen nye bmw`er da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 1. Vælvo(Svenske F"#n) 1. Sitron eng (Møkkabil) 1. Saab (Svenk møkkabil detta og) Mange fler kommer til å slite ned tastaturet på å skrive opp alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Opel + nyere audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Franske biler og volvo 240 jo også den ekkklleee bilen som ser ut som den har 2 biler oppå hverandre, husker ikke hva den heter, 2 små runde lykter under vindu. GRELL edit : fiat multipla, som vist lenger oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 1. Merce (taxi!!) 2. Lada (hvorfor kjøper folk den bilen?!) 3. Cadillac (amerikans plast embalasje) 4. Mitsu slik ser da lista mi ut det var bare disse eg kom på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 jeg er mekaniker og snakker av mine erfaringer... : ALT av V.A.G er no dritt...endog, skoda er litt bedre sammenskrudd en de andre (pga arbeiderne som skrur skoda i de fattige land er litt mer redd for jobben sin)Merc`e...de fleste som kjører merc`e får jo betalt for det (taxi) biler som skal være japansk men er produsert i england er no dritt (mange bilprodusenter produserer faktisk bilene sine i england), koreanske biler liker jeg ikke- billige på alle måter...det kjennes! så...skjønner jeg egentlig ikke hva folk misliker med volvo 240 og lada!? annet enn at de er utrolig stygge da...men holdebare er de!!! det vil jeg at de skal ha BMW, ingen over ingen ved siden (ingen i nærheten) Nå tror jeg ikke du vet hva du snakker om, japser som er bygget i England ligger faktisk på kvalitetstoppen. Spiller ingen rolle hvor bilene blir produsert, det som betyr noe er hvilke krav lederne stiller. Japanske merker tåler ikke slurv fra arbeiderne slik som er vanlig på engelske merker, derfor blir en Toyota fra England like god som en fra Japan. Engelske merker som har fått utenlanske eiere er blitt MYE bedre også på grunn av større krav. Det handler bare om kvalitetssikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Litt OT her men jeg har en Daihatsu tilsalgs.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Litt OT her men jeg har en Daihatsu tilsalgs.......... Den liker vi ikke... sorry bare måtte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå