hagenisse Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Litt bilder... En haug femmere, Gunnar sin til venstre. Meget pen e46. Rare frontlykter? Emmmm femmmmm. Bakkeklaring er oppskrytt. Kom endel folk gitt. Flott z3 coupe. Bilene til to forum-folk Dagens lekreste bil, med to strøkne berter i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 yes yes yes kult med bilder. var morro å være på treffet i dag å møte en del nye mennesker. kult bilde med bilene våre da haganisse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Flotte biler ja Likte godt den røde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Helt klart mange fine biler, men jeg kan på sånn ca. 430 Km avstand (i luftlinje) tenke meg at den nye E60 M5 helt klart ble dagens happening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 vel, egentlig så var ikke m5 dagens happening for meg. vi fikk et lite glimt av at den gikk bra når han ga på litt opp bakken forbi frognersetern også snudde han og kom ned igjen. så parkerte. ehhm var veldig mange fine bilder der. og klart m5en er kul og sånn, men tro meg det var mange andre fine biler der også... var drit kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Det som egentlig overrasket meg mest med m5-en var lyden. Eller mangelen på den. Den virket veldig stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Mye pent der, ja. Gjennomført den røde E36. Heldige dere er som får dra på treff. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Det som egentlig overrasket meg mest med m5-en var lyden. Eller mangelen på den. Den virket veldig stille. Vel,når Stian Sørlie dro på opp den bakken var det jo skikkelig go`lyd syns nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 Vel,når Stian Sørlie dro på opp den bakken var det jo skikkelig go`lyd syns nå jeg da Den låter ikke feil, det er ikke det Det var bare stillere enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 24, 2005 Share Skrevet April 24, 2005 joa sant nok. men jeg reiser til usa i september. Skal bo der i 2 år. hehe men kommer muligens hjem ja, kan håpe bmw treffene er da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Hmmm jeg hadde tenkt meg dit jeg også, men det blei ikke sån liksom. Dro inn til Oslo for å besøke noen venner. Og planen var å dra på vårmønstringa dagen etter. Det som ikke var planen, var å drikke seg litt for full på Lørdagen. Og våkne dagen etter med den værste hangover'en ever. Så rundt kl 18 kom jeg meg av sted. Da var det innom første og beste bensinstasjon og fylle bensin og kjøpe parasett... Etter litt å ha tenkt meg om litt, så fant jeg ut at jeg skulle komme meg hjem. Men jeg fikk solgt felgene mine når jeg var det da. Så da blir det nye snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 25, 2005 Share Skrevet April 25, 2005 Flotte biler ja Likte godt den røde der http://www.gatebil.no/index.php?id=266 Var mye råe biler der ja, skulle gjerne sett flere bilder, fikk ikke komme meg dit <3 BMW <3 (må bare få det ut noen ganger ) Tar det igjen på bmw dagene http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå