oddi Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Har i løpet av noen måneder siden jeg kjøpte bilen piffet den opp litt med diverse styling. Det som er gjort er. hvite blinklys framme og på sidene. Facelift baklykter, rieger sideskjørt og rieger frontleppe. Så er også selvfølgelig sommerfelgene satt på. Her er noen bilder. Hva mener dere. hva bør gjøres etter dette. Vurdere sterk senking pga at den er såpass høy framme i forhold til bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Den si veldig pen og clean på det bildet! liker det jeg ser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Ser pen ut den..... Ville nok ha senket den litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 fin bil, men håper senkesett står øverst på innkjøpslisten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 27, 2005 Forfatter Share Skrevet April 27, 2005 ja senkesett skal kjøpes inn. enig at den blir litt høy. spesiellt i hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Senkesett absolutt Stilig farge egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Veldig pen den der ja. .. Eneste jeg kunne sett for meg er enten litt større felger og/eller senkning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Flott bil det der ja Kul farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 veldig pen bil og lekker farge ja. senking vil jeg tro er ett must også liker jeg bedre vanlig rød hvite baklykter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Nice å clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 meget pen bil da! litt senking nå så blir den enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 En meget pen E34 som også viser at denne modellen holder seg utrolig godt til å være 17 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 En meget pen E34 som også viser at denne modellen holder seg utrolig godt til å være 17 år gammel. Du har en egen evne til å si det jeg mener du bmwE9 Men, den bilen var lekker. Liker baklyktene jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Veldig hyggelig å se at det finnes noen som klarer å holde seg litt i skinnet når bilen skal styles. Liker veldig godt hva du har gjort med bilen. Litt lavere, så blir den superfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 28, 2005 Share Skrevet April 28, 2005 den bilen er lekker. forresten hvor mye koster senksett, er det forskjellige priser for bil til bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå