oddi Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Har i løpet av noen måneder siden jeg kjøpte bilen piffet den opp litt med diverse styling. Det som er gjort er. hvite blinklys framme og på sidene. Facelift baklykter, rieger sideskjørt og rieger frontleppe. Så er også selvfølgelig sommerfelgene satt på. Her er noen bilder. Hva mener dere. hva bør gjøres etter dette. Vurdere sterk senking pga at den er såpass høy framme i forhold til bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeT Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Den si veldig pen og clean på det bildet! liker det jeg ser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.I.B Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Ser pen ut den..... Ville nok ha senket den litt da Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 fin bil, men håper senkesett står øverst på innkjøpslisten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddi Posted April 27, 2005 Author Share Posted April 27, 2005 ja senkesett skal kjøpes inn. enig at den blir litt høy. spesiellt i hjulbuene Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Senkesett absolutt Stilig farge egentlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Veldig pen den der ja. .. Eneste jeg kunne sett for meg er enten litt større felger og/eller senkning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Flott bil det der ja Kul farge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 veldig pen bil og lekker farge ja. senking vil jeg tro er ett must også liker jeg bedre vanlig rød hvite baklykter jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Nice å clean Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius paulsen Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 meget pen bil da! litt senking nå så blir den enda bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 En meget pen E34 som også viser at denne modellen holder seg utrolig godt til å være 17 år gammel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 En meget pen E34 som også viser at denne modellen holder seg utrolig godt til å være 17 år gammel. Du har en egen evne til å si det jeg mener du bmwE9 Men, den bilen var lekker. Liker baklyktene jeg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilronan Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Veldig hyggelig å se at det finnes noen som klarer å holde seg litt i skinnet når bilen skal styles. Liker veldig godt hva du har gjort med bilen. Litt lavere, så blir den superfin Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 den bilen er lekker. forresten hvor mye koster senksett, er det forskjellige priser for bil til bil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts