Ans Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jah det er ikke lenge til at jeg kommer til å drepe bilen min. AAAAAAAARGGGGGHHHHHH KLIKKER Gud bevare bilen sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAjah det er ikke lenge til at jeg kommer til å drepe bilen min. AAAAAAAARGGGGGHHHHHH KLIKKER Gud bevare bilen sier jeg bare Det kommer vel ikke som den helt store overraskelsen når noen spør...hvorfor skal du "drepe" bilen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hva hadde dette med kjøp og salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAjah det er ikke lenge til at jeg kommer til å drepe bilen min. AAAAAAAARGGGGGHHHHHH KLIKKER Gud bevare bilen sier jeg bare Hva har bilen gjort deg????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hørtes jo veldig seriøst ut detta da..... så jeg spør ikke hva som feiler bilen, men hva er det som feiler deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 heh... godt spørsmål Aguilera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 han har ikke svart på lenge, lurer på om bilen har drept han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 ta deg en tur med en gammel hyundai, så kommer du nokk over det skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hhmm Vi burde kanskje ta kontakt med han Horatio Caine i Miami CSI, og spør om ikke han kan ta saken. Det må nesten bli første gang en bil er hovedmistenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hva hadde dette med kjøp og salg? Kansje han er ute etter en kjøper! Høres jo ut som et bra eksemplar den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 vi kan bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 hmmmmm skremmende da... karen er sikkert død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Kan det være at bilen drepte han, før han rakk å drepe bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Tror nok det stemmer.. man må ikke finne på å drepe en BMW.. da er det straff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå