Gå til innhold

BMWGuiden.no skifter navn!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette har jeg ventet på lenge. BMW har vært etter websider som inneholder BMW-navnet i det siste, og synter egentlig du har fått holde på ganske lenge.. :wink:

det nye navnet funker bra. litt uvant, men man venner seg fort til det.

stå på! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen føler for å ta på seg å ordne skiltplater kan jeg sette opp et bestillingsskjema, men for øyeblikket vil jeg ikke ta på meg arbeidet med bestilling/utsendelser/betalingsinnkrevning på noe slikt. Det er ganske mye arbeid å få ordnet riktig antall, priser (bestemmes jo av antall, som er vanskelig å vite før man har fått bestillingene, og har man bestillingene trenger man også pengene, og for å få pengene trenger man en pris, som igjen avgjøres av antall bestillinger... confused yet?! :shock:), etc..

Har helt sinnsykt mye å gjøre denne måneden. Fire eksamener i fag jeg ikke kan, og hauger med annet. :roll:

Setter noen i gang noe vil jeg at dere bruker samme fonter som på klistremerkene, så be meg om spesifikasjoner på det før noe gjøres. Vil ikke ha tusen forskjellige typer rundt forbi. Må ha en helhet i det når vi først er i gang. Men tror uansett det enkleste er å utsette det en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns navnet er konge. Gleder meg til å sette det på bilen, så nå må jeg sveive i gang det nedstøvete ur-værket og finne ut hvor jeg skal ha det :P

Ser Gunnar har funnet en plass til sitt merke. som må sies å være et godt alternativ. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Gunnar har funnet en plass til sitt merke. som må sies å være et godt alternativ. :D

Jeg har mange på min.. faktisk.. 6 stykker. Hehe. Fikk en del prøver fra reklamebyrået. Måtte se hva som ble best. Har et stort sølv foran nede på frontspoileren, små svarte helt nederst bak hjulbuene på hver side, to sølv i middels størrelse i bakvinduene, og det lille på bildet i starten av tråden.

Desverre for deg som har sølv bil, så blir det sølv merker (og en del større enn på bildet i denne tråden). Men hvis noen av dere med lys bil har veldig lyst på mørke merker kan jeg se hva jeg kan få ordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kurrant navn spør du meg :)

Enda jeg ikke synes bmwguiden var så ille heller :lol:

BMWpower.no hadde også gjort seg som navn...men kanskje litt feil vinkla, ..og litt for ungdomelig? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo bare sendt en mail til BMW AG og spurt om det var greit om du hadde dette domenet? Om du hadde forklart hva og hvordan side dette er så tror jeg ikke det hadde vært noe problem å beholde navnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwpower.no er jo tatt. Henning Engen som bruker det. Og det blir dessuten litt for mye herming etter bmwpower.nu... som nå heter autopower.se.

Tror ikke jeg vil sende mail til de nei, da hadde de bare sagt nei. Bedre å spille uvitende senere når det gjelder slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...