hagenisse Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Nei du. e46 coupe er nydelig og touringen er heller ikke verst, men en helt orginal e46 sedan er kjedelige greier. Da er e90 penere. Er du ikke enig så bli med utenfor og gjør opp dette med en runde stein/saks/papir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Nei du. e46 coupe er nydelig og touringen er heller ikke verst, men en helt orginal e46 sedan er kjedelige greier. Da er e90 penere. Er du ikke enig så bli med utenfor og gjør opp dette med en runde stein/saks/papir. Jeg er enig i at en original E46 sedan er litt kjedelig...og som du skriver er Coupeén og Touringen en god del mer interessante. Jeg er bare litt skuffet over E90...spesielt hvis man sammenligner med 1-serien og E60...den nye 3-serien er liksom bare en kopi av E60. For meg er Banglemann´s høydepunkter helt klart Z4, 1-serien og E60/E61...i nevnte orden. Den nye E91 virker imidlertid veldig lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Er vel begrenset hva de tør gjøre med den modellen som står for mesteparten av salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Synes E90`en er pen, men jeg tror jeg må bli vant til den, før jeg liker den bedre enn E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Dere får unnskylde at jeg avbryter E90/E46 diskusjonen Jeg tilbragte en del timer i Kongeparken på fredag ettermiddag og kveld siden jeg jobber med PA-lyd. Vi leide ikke ut så mye anlegg til russen i år siden vi har satt nokså heftige økonomiske krav til dette (det er mye som går i stykker når russen leier det), men vi ble leid inn av noen konkurrenter for å få orden på en del utstyr de hadde leid ut. OH MY GOD så mye anlegg det var der i år. Jeg har aldri sett så mye lyd og lyseffekter på et område i Norge før. En av bussene hadde leid et anlegg som alene er det største anlegget brukt i Norge til nå. Det ble heist opp av to digre mobilkraner, og prisen for å leie anlegget i russetiden er sinnsyke NOK 1.000.000,- Vi var også på plass for å tune en del av anleggene rundt om, og det er snakk om leie av anlegg til mangfoldige millioner på plassen (leiepris altså!!!!) Russen var sitt sedvanlige. Stort sett blide og veldig fulle. Morsomt at de koser seg slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Russ må dø. Fordømte drittunger, voffor gör di på detta viset? Skriker og bråker. vaffor måste han væra så jævlit negativ?? heheh... Greit at dem roper å skriker masse! MEN!!!!!!!!!!!!!!! de idiotene av noen avensyke RUSS som spruter vann(eller witesprit) på forbi paserende fine nyvaskede biler... kaster egg etter biler Synes ikke det er greit, hadde vasket bil`n min i 2 timer på lørdag, kjørte ned til sentrum for å skli å se litt på damer . ser et egg som kommer flygende mot bilen, heldigvis hadde jeg hele veien å bruke så det ble en sinnsyk unnamanøvring. og egget havna på asfalten. bråbremså å russe jæ.... sprang som gal, hoppa ut med stor magliten for å springe etter men de hadde kommet for langt.får jeg tak i dem neste gang blir det blir sint av å prate om det, så har kun en tig å si: RUSS drikk å vær bli, lek å rop det dere klarer men la uskyldige døde ting være... Tenk over konsekvensene hva som kan hende etter små uskyldige spøker. Dagens moral preken Party party... skål alle russ drikkes til helga (eller onsdag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Ja, selvfølgelig skal ikke russen ødelegge for andre en seg selv Hadde noen på Ålgård kasta egg på min bil når jeg kjørte rundt der i helga, så hadde faen hele Ålgård blitt lyst opp av sinnet mitt, og jævlene som gjor det hadde fått skampryl"!#¤&/( Men sålenge de holder seg til der de skal være/det de skal gjør, drikke, feste og kose seg så er alt vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2005 Dere får unnskylde at jeg avbryter E90/E46 diskusjonen Jeg tilbragte en del timer i Kongeparken på fredag ettermiddag og kveld siden jeg jobber med PA-lyd. Vi leide ikke ut så mye anlegg til russen i år siden vi har satt nokså heftige økonomiske krav til dette (det er mye som går i stykker når russen leier det), men vi ble leid inn av noen konkurrenter for å få orden på en del utstyr de hadde leid ut. OH MY GOD så mye anlegg det var der i år. Jeg har aldri sett så mye lyd og lyseffekter på et område i Norge før. En av bussene hadde leid et anlegg som alene er det største anlegget brukt i Norge til nå. Det ble heist opp av to digre mobilkraner, og prisen for å leie anlegget i russetiden er sinnsyke NOK 1.000.000,- Vi var også på plass for å tune en del av anleggene rundt om, og det er snakk om leie av anlegg til mangfoldige millioner på plassen (leiepris altså!!!!) Russen var sitt sedvanlige. Stort sett blide og veldig fulle. Morsomt at de koser seg slik hehe, de hadde "bare" leid for 800,000kr og da var det kun for 9dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Kongeparken var rett og slett rått! Med unntak av alt regnet og toaletter uten papir da.. (og jeg kasta ikke egg eller spruta altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe, de hadde "bare" leid for 800,000kr og da var det kun for 9dager Der ser du. Jeg har bare får 3. parts informasjon, og da "vokser" ofte fjøra til å bli flere hønsehus. Var dette inkludert mobilkranene, rigging og transport også? I så tilfelle har de fått det billig (Hvis det er Meyer-anlegget vi snakker om da) Vi leier også dette anlegget til tider (bare deler av det), og en slik pris vil være noe for meg å bruke i jobben med hensyn til prisforhandlinger. Hvor har du informasjonen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå