M6 Bjørn Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Jeg også trenger et par nye bakdekk på bilen min og har sjekket priser nokså grundig rundt omkring. Og jeg har bestemt meg for å teste ut http://www.dekkonline.com/ Men jeg tar nok turen opp til Sharif for å sjekke om han kan levere noen billigere dekk først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Hei! Har "Aurora" 225/40/18 på min, de sto på da jeg kjøpte dem, kun brukt en sesong, har fått inntrykk av at de sitter godt på vått føre! Regner litt her de siste dagene;) Tror ikke de skal være så dyre heller max 5000kr for 4 stk! Skal sjekke! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Sjekk: www.superdekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg kjøpte meg nettopp 2 Linglong dekk. 225.40.18 til 999kr.pr dekk. Heilt greie dekk til normal kjøring, bra på våt vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Linglong, dingdong,pingpong, høres veldig gode ut, he-he-he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Linglong, dingdong,pingpong, høres veldig gode ut, he-he-he. Hehe. Navnene på bildekk tar helt av for tiden, blir jo bare verre og verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Nei. Mine toyo t1-r i 215/45/17 sporer ikke. De sitter forresten utrolig bra på vått føre. Bra dekk de her ja... har de i 225/40-18.. og som du sier sitter de bra på veien.... i vått føre også ikke dyre heller tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy-k Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Nankang dekk da? Er det bra? http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=D-102722&dsco=29 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Har Goodyear Eagle F1.. bra på vått og bra på tørt! Sporer overraskende lite egentlig.. (225/40/18") Når det gjelder dekk stoler ikke jeg på hva som helst.. det er mitt eget liv, og kansje flere, det er snakk om når det går fort i svingene.. Så 1500kr +/- litt er det absulutt verdt å betale for et godt dekk i den dimmen.. Om det er nødvendig med så høy hastighetsgodkjenning? absolut ikke.. Men.. jeg fikk dekka da jeg kjøpte bilen.. 4 nye.. var å henta de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hei!Har "Aurora" 225/40/18 på min, de sto på da jeg kjøpte dem, kun brukt en sesong, har fått inntrykk av at de sitter godt på vått føre! Regner litt her de siste dagene;) Tror ikke de skal være så dyre heller max 5000kr for 4 stk! Skal sjekke! Patrick B Kjøpte på Aurora på min forrige E36 IS Coupe jeg. Godt fornøyd med dekkene:) Billig og bra nok. Nå kjører jeg på Toyo PROXES T1-R 225/40 ZR18 som fungerer meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hei!Har "Aurora" 225/40/18 på min, de sto på da jeg kjøpte dem, kun brukt en sesong, har fått inntrykk av at de sitter godt på vått føre! Regner litt her de siste dagene;) Tror ikke de skal være så dyre heller max 5000kr for 4 stk! Skal sjekke! Patrick B Kjøpte på Aurora på min forrige E36 IS Coupe jeg. Godt fornøyd med dekkene:) Billig og bra nok. Nå kjører jeg på Toyo PROXES T1-R 225/40 ZR18 som fungerer meget bra Ok:) Hadde du samme dimensjoner på Aurora dekkene som de du har nå? Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Nankang dekk da? Er det bra? http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=D-102722&dsco=29 har disse nå,helt greie,støyer lite! er ikke akkurat værdens dekk på vått føre men fungerer helt fint! aurora:prøvde disse på gammelbilen,sitter bra på tørt men er ikke bra på vått! Marangoni;gode på tørt,sporer endel,søppel på vått! Roadstone;søppel på både tørt å vått! Continental SportContact 2;sikkert værdens beste dekk for normalt bruk,lite støy,enormt grep på vått,sporer ikke! dette er min mening om di dekkene jeg har prøvd(som jeg kommer på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Helt greit med billig dekk da jeg har tendenser til å legge bilen brei ut kryssene, mens de stakkars forhjulsdrevne honda/golfene står og måper;) Vurderte faktisk å kjøpe meg Falken dekk til 18"erne men de kostet vel ca nærmere 10000kr for 4 stk! Blir vel å kjøpe dem etter hvert da jeg har tatt knekken på Aurora-dekkene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 jeg hadde fulda dekk på e30'n, de var vekk etter tre mnd, så skifta jeg til aurora, de var vekk etter tre mnd men den bilen slet så voldsomt på innern så jeg tror ikke noenting hadde holdt på den, jeg hadde så en 318is coupe, den satt jeg aurora på, borte tre sett iløpet av en sommer, kjøpte 320i cab, slet ut et sett med aurora, og satt på goodyear f1, og de holdt jaggu i over to somre! jeg kjøper ikke billigdekk mer! aurora skal ha at de sitter meget bra på tørt føre, der er egentlig de like gode som goodyear! har bestillt nye felger fra usa, med nitto dekk til m3'n... har aldri prøvd det merket så det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Jeg har Wan Li 225/45 - 17" både forran å bak, å synes dem var skuffende i forhold til mine gamle dekk (husker ikke navnet på de gamle i farta.. ) Dekkene virker veldig myk i gummiblandingen, å i forhold til de gamle, ser ikke Wan Li dekkene ut som lavprofils dekk i d hele tatt Svinger i høy hastighet for bilen til å krenge mye mer en før. Eneste man ikke kan si noe på er jo prisen selvfølgelig ... Ca 1000kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå