BMWPower Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Nåken bilder av M3`en min så nå står på lakk... D e ein org. E30 M3, godkjennt med 3.5L M5 maskin. Vett ikkje heilt ka farge an ska bli, men har noen forslag. Så hvis d e noen så har noen goe forslag, BRING IT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Svart er en farge som er Bankers til de fleste BMW'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Svart, mørklilla......kanskje en eller annen blåfarge (en mørk nyanse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Sølv metallic, knall gul, hvit perlemor m/dekaler eller gode gamle diamantshwartz metallic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Svart, mørklilla......kanskje en eller annen blåfarge (en mørk nyanse) D blir lilla ja, hvis eg ikkje finne noe tøffare men d visste du jo,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Til en E30 M3 ville jeg kun ha valgt en av BMW´s standardfarger for modellen: rød, hvit eller sort...i nevnte orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 persian blue fra ppg. sinnsykt fet farge. hadde d på en e30 jeg en gang hadde. perfekt farge på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 SØLV ELLER BLÅ PÅ DEN BILEN ER KNALL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Syntes den bilen er FET i svart og rød jeg. ellers kan du jo lakkere den til en warsteiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Svart, mørklilla......kanskje en eller annen blåfarge (en mørk nyanse) D blir lilla ja, hvis eg ikkje finne noe tøffare men d visste du jo,hehe... Heheh, I know.. blir nok bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 må bli en mørk farge... sort er en slager uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Til en E30 M3 ville jeg kun ha valgt en av BMW´s standardfarger for modellen: rød, hvit eller sort...i nevnte orden. god smak du jo! min er nemlig rød. ellers ville jeg kanskje satset på estoril blå, csl grå, sølvgrå (audi har mange fine..), maurizsius blå eller british racing green. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 RSP! (Royal Saphire Pearl Blue) Sykeste blåfargen som finnes! sikkert helvete dyr å men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Et par forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2005 Et par forslag Hehe... Er Helge Vik sin d.. Den fargen er RÅÅÅ!! Men tror han hadde blitt forbanna hvis jeg hadde lakkert samme fargen. Den bort forbi der er kompisen min sin, så d er heller ikke aktuellt.. Og jeg hadde noe lik den fargen før på M3`en min Slik så den ut før: Lurte litt i en lyse sølv farge.. Men liker også lilla fargen så jeg hadde på caben min,hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå